افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

دولت آینده دیپلماسی اقتدار را به التماس ترجیح می دهد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 302993
دولت آینده دیپلماسی اقتدار را به التماس ترجیح می دهد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی نوروزی بعدازظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی انتخابات محمدباقر قالیباف در اردبیل اظهار داشت: ماهیت انقلاب اسلامی، ماهیت حمایت و همراهی با مظلوم است و علیرغم عقب‌نشینی‌های استکبار جهانی، کشور در این ۴۶ سال پیشرفت کرده است. وی با اشاره به برخی موانع داخلی و تلاش […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی نوروزی بعدازظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی انتخابات محمدباقر قالیباف در اردبیل اظهار داشت: ماهیت انقلاب اسلامی، ماهیت حمایت و همراهی با مظلوم است و علیرغم عقب‌نشینی‌های استکبار جهانی، کشور در این ۴۶ سال پیشرفت کرده است.

وی با اشاره به برخی موانع داخلی و تلاش برای حمله به خوداتکایی و اعتمادسازی در کشور، خاطرنشان کرد: برخی با خودباختگی و خودتحریمی تلاش کردند کشور ما را وابسته به آمریکا معرفی کنند، در حالی که اصول اولیه نظام اسلامی انقلاب دوری از استکبار جهانی بوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در اردبیل حضور دو جریان سیاسی در کشور در انتخابات ریاست جمهوری را یادآور شد و اظهار داشت: جریانی که معتقد به کینه توزی و شعار «ما نمی توانیم» را به مردم ارائه کرده است. مردم همراه با “ما می توانیم” فعلی، و مردم قطعا انجام می دهند. به نظر ما بین این دو جریان می توان رای داد و لایک کرد.

حجت الاسلام نوروزی سابقه محمدباقر قالیباف در عرصه جنگ، کشور و مدیریت توانمند شهرداری تهران را برجسته کرد و گفت: ملت ایران در 17 تیرماه برای ادامه راه شهید آیت الله رئیسی تلاش خواهد کرد. با انتخاب شایسته این مدیر مجاهد و مخلص».

وی افزود: اگر در زمان شاه در برابر ابرقدرت های جهانی سر تعظیم فرود آوردیم، امروز با تشکیل جبهه مقاومت جهانی، ارزشی برای استکبار جهانی قائل نیستیم و با خودسری های آن مخالفت می کنیم.

محمدباقر قالیباف رئیس ستاد انتخابات اردبیل گفت: تلاش می کنیم به رئیس جمهوری رای دهیم که اقتدار ملی ایران را در برابر ظلم دشمنان حفظ کند و به معنای واقعی جایگزین دیپلماسی اقتدار باشد. با دیپلماسی التماس

نوروزی تصریح کرد: دوران آزمون و خطا یا آموزش و کارورزی در عرصه ریاست جمهوری گذشته است و امروز باید فردی را انتخاب کنیم که در این 46 سال امتحان خود را پس داده و با تدبیر و عقلانیت کند به سمت فتح قله های پیشرفت حرکت کند. .

وی بیان کرد: باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که نه تنها از تحریم نترسد، بلکه با اتکا به اعتماد داخلی خود از موانع عبور کند و در راس ولایت باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.