افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

دولتمردان پرداخت مطالبات کشاورزان را در اولویت قرار دهند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 402739
دولتمردان پرداخت مطالبات کشاورزان را در اولویت قرار دهند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

حجت الاسلام والمسلمین علی سهری اطهر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه گندم یکی از محصولات غذایی استراتژیک است، اظهار داشت: شهرستان بیجار دو سال متوالی رتبه نخست تولید گندم در کشور را به خود اختصاص داده است. . وی ادامه داد: اگرچه برداشت و تولید گندم با این حجم بالا به […]

حجت الاسلام والمسلمین علی سهری اطهر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه گندم یکی از محصولات غذایی استراتژیک است، اظهار داشت: شهرستان بیجار دو سال متوالی رتبه نخست تولید گندم در کشور را به خود اختصاص داده است. .

وی ادامه داد: اگرچه برداشت و تولید گندم با این حجم بالا به لطف و عنایت خداوند، بارندگی های بهشتی و سخت کوشی است. جایگزین کشاورزان، اما پرداخت به موقع حقوق آنها ضروری است.

امام جمعه بیجار تصریح کرد: کشاورزانی که با تلاش مستمر خود محصول را به موقع برداشت و به سیلوها تحویل دادند و باید در کمترین زمان حقوق خود را دریافت کنند، اکنون پس از گذشت نزدیک به 3 ماه هنوز خبری از آن نیست. خواسته ها پذیرفته می شود پرداخت شده است. .

وی همچنین خاطرنشان کرد: کشاورزان خواستار پیگیری حضوری و تماس تلفنی این موضوع شدند. هستندگفت: یکی از وظایف ائمه جمعه بر سکوهای نماز جمعه است مطالبه گر است

حجت الاسلام والمسلمین سهوری اطهر تصریح کرد: از این رو این مطالبه مردم و کشاورزان به عنوان یک مطالبه مطرح شد و از دولتمردان می خواهیم که تلاش کشاورزان و گندم کاران را در اولویت قرار دهد. تلاش فراوان برای نظام، کشور، کشور و این محصول ارزشمند.

وی ادامه داد: کشاورزان با مشکلات اقتصادی و مالی زیادی مواجه هستند و برای برداشت محصول بعدی باید درآمد خود را دریافت کرد تا بتوانند خود را وقف کار مقدس کشاورزی کنند.

امام جمعه بیجار در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم تامین مطالبات کشاورزان تاکید کرد و گفت: لازم است دولت و دولت مردان به کشاورزان توجه ویژه داشته باشند. من داشته باشند و پرداخت مطالبات خود را در اولویت مالکان قرار دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.