افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

دوست پسر جدیدی که یک شبه قاتل شد

  • کد خبر : 114123
دوست پسر جدیدی که یک شبه قاتل شد

به گزارش رکنا، در یکی از محله های جنوبی تهران درگیری رخ داد و جوانی 29 ساله بر اثر اصابت چماق به سرش به کما رفت. متجاوز از دوستان جوان مجروح به نام مهدی بود که توسط پلیس بازداشت شد. وی در بازجویی ها اعتراف کرد که با دوستش آرش دشمنی نداشته و در یک […]

به گزارش رکنا، در یکی از محله های جنوبی تهران درگیری رخ داد و جوانی 29 ساله بر اثر اصابت چماق به سرش به کما رفت. متجاوز از دوستان جوان مجروح به نام مهدی بود که توسط پلیس بازداشت شد.

وی در بازجویی ها اعتراف کرد که با دوستش آرش دشمنی نداشته و در یک لحظه بر سر مسائل جزئی و پیش پا افتاده بین آنها درگیری ایجاد شده و با چوب به سر دوستش زده است.

مهدی از همان روز به اتهام ضرب و جرح روانه زندان شد تا اینکه 5 ماه بعد جوان مجروح که تمام این مدت در کما بود جان خود را از دست داد. در این شرایط بود که پرونده به شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ارسال و متهم صبح دیروز برای رسیدگی به دادسرا منتقل شد.

در حالی که گریه می کرد جزئیات جنایت را شرح داد و گفت که قتل را برای دفاع از خود انجام داده است. متهم پس از پایان جلسه برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

سرنوشت تلخ

مهدی 35 ساله و پمپ بنزین است. او با عصبانیت و اشک از جزییات جنایتی می گوید که به گفته خودش یک قربانی نداشته، سه قربانی داشته است.

منظورتان از 3 قربانی چیست؟

متهم با گریه می گوید: همسرم به خاطر این ماجرا فوت کرد. من 5 ماهه باردار بودم. حتی یک سال هم ازدواج نکرده بودیم. من زندگی خیلی خوبی داشتم، اما همه چیز یک شبه وارونه شد.

چطور همسرت را از دست دادی؟

همین چند روز پیش او و پسرم فوت کردند. فقط سه روز قبل از اینکه خبر مرگ دوستم را به من دادند و مرا به قتل متهم کردند. من و دوستم آرش خیلی صمیمی بودیم اما سر یک موضوع پیش پا افتاده با هم درگیر شدیم. در حالی که من بازداشت بودم و آرش روی تخت بیمارستان بود، همسرم برای پیگیری وضعیت او به بیمارستان رفت. قول داده بودیم و برای زنده ماندن آرش نیاز داشتیم. همسرم می ترسید دوستم به هوش نیاید و من متهم به قتل شوم. اما چیزی که از آن می ترسیدیم برایمان اتفاق افتاد و 3 روز قبل از مرگ دوستم، همسرم به بیمارستان رفته بود که پزشکان به او گفتند که امیدی به زنده ماندن آرش نیست و همسرم با شنیدن این خبر احساس ناخوشایندی کرد و سکته قلبی کرد. . من او و پسرم را از دست دادم. در واقع من قاتل 3 نفر هستم.

چرا با دوستت درگیر شدی؟

اون روز تو باغچه جلوی خونه نشسته بودیم و مشروب میخوردیم که آرش اومد. حالش خوب نبود او می خواست مشروب بخورد، اما من اجازه ندادم. به او گفتم که نباید آسیبی ببیند. عصبانی شد و به من فحش داد. من هم سیلی به گوشش زدم. درگیری با وساطت همسایه ها به پایان رسید اما نیم ساعت بعد وقتی من و همسرم برای دیدن یکی از اقواممان از خانه خارج شدیم، ناگهان دیدم آرش به ما حمله می کند. او دو بطری نوشابه را از کنار یک مغازه برداشت و ضربه ای به سر و صورت خود زد. گفتم او قصد دارد من و همسرم را بکشد.

همسرم جیغ زد و فرار کرد. من هم چوبی از باغ برداشتم و برای دفاع از خود ضربه ای به سرش زدم و این اتفاق افتاد. من قصد جنایت نداشتم اما زندگی ام را نابود کردم. من دیگر نمی توانم به این زندگی ادامه دهم. فقط امیدوارم خانواده آرش مرا ببخشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.