افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

دور جدید حراج سکه اعلام شد؛ چهارشنبه 27 مهر – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 388972
دور جدید حراج سکه اعلام شد؛ چهارشنبه 27 مهر – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز مبادلات طلای ایران، بر اساس دستورالعمل برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادلات ارزی طلا و ارز ایران مورخ ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ که در سایت رسمی منتشر شده است. www.ice.ir) بیست و یکمین جلسه حراج سکه طلا روز چهارشنبه 27 مهر 1403 از طریق سامانه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز مبادلات طلای ایران، بر اساس دستورالعمل برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادلات ارزی طلا و ارز ایران مورخ ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ که در سایت رسمی منتشر شده است. www.ice.ir) بیست و یکمین جلسه حراج سکه طلا روز چهارشنبه 27 مهر 1403 از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و موضوع حراج یک سکه تمام است. یک نیم سکه و یک ربع بهار آزادی ضرب ضرب در سال 1385. بانک مرکزی بدون بسته بندی.

لازم به ذکر است برنامه واریز وجه از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 26 مهرماه آغاز و در ساعت 23 همان روز به پایان می رسد. پس از اتمام این مدت امکان پرداخت وجه و شرکت در مزایده وجود ندارد.

حداکثر رکورد سفارش

کلیه اشخاص حقیقی دارای تابعیت ایرانی بالای 18 سال می توانند در این مزایده شرکت کنند و حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع 5 سکه می باشد. بنابراین می تواند 5 قطعه ربع سکه یا 5 قطعه نیم سکه یا 5 قطعه سکه کامل یا ترکیبی از این سه قطعه شامل سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه باشد و مجموع این سه با هم نباید از 5 بیشتر شود. قطعات

متقاضیان باید توجه داشته باشند که در هر سفارش فقط می توانند یک سفارش فعال برای انواع سکه داشته باشند. به این معنی که متقاضیانی که سفارش خرید هر نوع ارز را می دهند، فقط یک بار آنها می توانند قیمت را تعیین کنند و تعداد سکه ها را تعیین کنند.

زمان واریز

خریدار موظف است قبل از ثبت سفارش خرید در سامانه، 100% ارزش سفارش خرید را با احتساب کارمزد از طریق درگاه پرداخت آنلاین در کیف پول خود قرار دهد. مبلغ ذکر شده تا پایان جلسه حراج در کیف پول کاربر مسدود می شود.

ساعت واریز وجه از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 26 مهرماه آغاز و در ساعت 23 همان روز پایان می یابد. پس از اتمام این مدت امکان پرداخت وجه و شرکت در مزایده وجود ندارد.

شروع جلسه حراج

جلسه حراج رأس ساعت 12:00 و زمان ثبت سفارش از ساعت 12:00 الی 15:00 خواهد بود. زمان نظارت و اهدای جوایز از ساعت 15 الی 17 همان روز می باشد و نتیجه مزایده ساعت 17 اعلام می شود. متقاضیان جهت اطلاع از نتایج حراج به سامانه حراج سکه طلا مرکز مبادلات ایران مراجعه کنند.

نحوه انجام حراج با ثبت و واگذاری سفارشات بر اساس اولویت قیمت – زمانی انجام می شود.

بازپرداخت

لازم به ذکر است که واریز تراکنش ها از طریق کارت های هدیه، کارت های نقدی، کارت های اعتباری مرابحه و کارت های بانکی بدون شماره در شب ممنوع است و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده متقاضی می باشد.

شایان ذکر است باقیمانده وجوه موجود در کیف پول ظرف 48 ساعت از روز کاری پس از جلسه مزایده به حساب بانکی قابل انتقال است.در شب) در حساب کاربری تعریف شده است. متقاضیان باید توجه داشته باشند که برای بازگرداندن پول باقی مانده در کیف پول، فقط به شناسه بانکی (در شب) مربوط به بانک ملی ایران در حساب کاربری شماست و این حساب باید متعلق به کاربر باشد.

هزینه ها و هزینه های عملیاتی

کارمزد معامله معادل یک هزارم (0.1%) ارزش معامله است.

شایان ذکر است خریدار موظف است به ازای هر قطعه سکه طلا (شامل سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه) مبلغ 300.000 ریال را به عنوان هزینه ارسال به شعبه بانک پس از دریافت سکه طلای خریداری شده در شعبه منتخب به آدرس زیر پرداخت نماید نماینده پرداخت آهسته

در صورت مراجعه خریدار به شعبه منتخب در سامانه برای دریافت سکه طلای خریداری شده در مدت مشمول هزینه نگهداری (14 تا 21 روز کاری از زمان تخصیص سکه طلا) علاوه بر هزینه ارسال، برای هر قطعه سکه طلا (شامل (سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه) روزی 500 هزار ریال به عنوان هزینه نگهداری در شعبه بانک اپراتور پرداخت کند خریدار موظف است هزینه های عملیات مربوط به بانک عامل (هزینه حمل و نقل) را بپردازد. و هزینه نگهداری) پس از دریافت سکه طلای خریداری شده به بانک عامل.

برنامه تحویل سکه

متقاضیان برای دریافت سکه باید به برنامه تحویل سکه توجه کنند. شروع مهلت تحویل بدون هزینه نگهداری سکه طلا از ۷ مهرماه آغاز و تا ۱۴ آبان ادامه خواهد داشت. در این مدت شعب بانک ها فقط هزینه ارسال را دریافت می کنند. هزینه تحویل تمام مدت سکه 30 هزار تومان خواهد بود.

افرادی که در بازه زمانی 15 الی 23 آبان ماه درخواست دریافت سکه را دارند، علاوه بر هزینه تحویل، ملزم به پرداخت هزینه ذخیره سازی نیز خواهند بود. هزینه نگهداری سکه طلا به ازای هر قطعه سکه تمام شده روزی 50000 تومان و در شعبه بانک پرداخت می شود. این نرخ شامل روزهای تعطیل نیز خواهد بود.

در صورت عدم دریافت سکه توسط افراد در زمان تحویل سکه، تراکنش باطل می شود و پس از اعلام بانک مبنی بر انجام معامله، پس از کسر هزینه خرید و سایر هزینه های عملیاتی، وجه به کیف پول خریدار بازگردانده می شود. ; در مورد بازدم از آنجایی که خریدار در زمان مقرر برای دریافت سکه طلا به شعبه منتخب در سامانه مراجعه نمی کند، خریدار به مدت 180 روز از ثبت هرگونه سفارش خرید در سامانه منع می شود.

لازم به ذکر است شرکت در مزایده های گذشته مانع از شرکت در مزایده بیست و یکم نیست و افرادی که در این مزایده شرکت می کنند می توانند در مزایده های آتی نیز شرکت کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان شرکت در حراج سکه طلا سامانه معاملات بورس ایران می توانند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز از طریق سامانه معاملات این مرکز به نشانی اینترنتی mercado.ice.irثبت و احراز هویت

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.