افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

دور از چشم شوهرم با مرد غریبه / شب بود به خاطر من در خانه ما…

  • کد خبر : 183411
دور از چشم شوهرم با مرد غریبه / شب بود به خاطر من در خانه ما…

به گزارش خبرجو 24; با مرد غریبی از چشم شوهرم دور شدم / به خاطر من شب در خانه ما بود … قتل دلخراش مرد جوان در خودروی خود با اسلحه شکاری، تحقیقات پلیسی برای کشف علت قتل و شناسایی قاتل آغاز شد که در نهایت با اعدام قاتل خاتمه یافت. این مرد در 21 […]

به گزارش خبرجو 24; با مرد غریبی از چشم شوهرم دور شدم / به خاطر من شب در خانه ما بود …

قتل دلخراش مرد جوان در خودروی خود با اسلحه شکاری، تحقیقات پلیسی برای کشف علت قتل و شناسایی قاتل آغاز شد که در نهایت با اعدام قاتل خاتمه یافت.

این مرد در 21 خرداد 1400 به قصاص محکوم شد و 10 مرد را در خودرو پراید کشته بود. در تحقیقات پلیسی مشخص شد مقتول با همسرش اختلاف داشته است که متهم پس از مدتی به دام پلیس افتاد و به قتل مرد جوان تحت تاثیر همسر مقتول اعتراف کرد.

رسیدگی به این پرونده جنایی با شلیک گلوله یکی از کارکنان انبار یکی از شرکت های معروف پایتخت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. ساعت 5:30 بامداد 21 خردادماه ساعت 14 ساعت 5:30 دقیقه مرگ این جوان به بازپرس قتل اعلام شد. بازپرس پس از مدتی با حضور در محل جنایت در پارکینگ منزل مردی 32 ساله در حوالی کیانشهر.

همچنین در صحنه جنایت گفت: مقتول وقتی پشت فرمان خودرویش نشست و از پارکینگ خارج شد، احتمالا فرد شناخته شده ای را دید که منتظر او بود و از خودرو پیاده شد، اما دقایقی بعد صدای شلیک گلوله فضا را پر کرد و مرد جوان هدف قرار گرفت، گلوله کاشته شد.

بررسی های محلی نشان داد همسایه ها که از ماجرا مطلع شده بودند به پلیس اطلاع داده و از فرار مرد جوان پس از تیراندازی خبر دادند. برخی از همسایگان مقتول گفتند که به کوچه رسیدند، اما نتوانستند مهاجم را دستگیر کنند.

یکی از همسایه ها اطلاعات بیشتری از تیراندازی مرگبار در اختیار تیم جنایی قرار داد و گفت: از خانه خارج شده بود و می خواست سر کار برود. هنوز راه دوری نرفته بودم که متوجه شدم مقتول در حالی که پراید خود را سوار می کرد از پارکینگ بیرون کشید. بعد دیدم از ماشین پیاده شد و با شخصی که پیاده بود و انگار جلوی ساختمان منتظرش بود صحبت کرد.

البته فاصله زیاد بود و من متوجه حرف زدن یا دعواشون نشدم. فقط دیدم که بعد از چند دقیقه مقتول پشت فرمان ماشینش نشست و در همین لحظه مردی که پیاده با کیف بزرگی بود سلاح شکاری را بیرون آورد و به سمت مقتول نشانه رفت. مردی هنگام رانندگی به مقتول شلیک کرد و با پای پیاده متواری شد.

در ادامه جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و وی دستور تحقیقات بیشتر از جمله تحقیقات از همسایه ها، خانواده مقتول، تحقیقات از همکاران مقتول و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته را برای شناسایی صادر کرد. عامل تیراندازی مرگبار و تعیین انگیزه او.

ماموران جنایت در گام اول با بررسی تصاویر دوربین مداربسته، عکس متهم را به دست آوردند. همچنین در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند همسر مقتول لحظاتی قبل از تیراندازی مرگبار با فرد ناشناس در تماس بوده است. به این ترتیب همسر مقتول به عنوان مظنون به دلیل دست داشتن در قتل همسرش مورد بازجویی دقیق تری قرار گرفت.

زن جوان ابتدا منکر مشارکت در قتل شد اما با بررسی های بیشتر سرنخ های دیگری مبنی بر مشارکت وی در قتل شوهرش به دست آمد که نمی توانست منکر آن شود به همین دلیل لب به اعتراف گشود و گفت: چندی پیش. در فضای مجازی با مردی آشنا شدم که رابطه اش بعدها به تماس های تلفنی و پیامک های مداوم منجر شد.

به آن مرد گفتم که من با شوهرم اختلاف دارم و او مرا می زند و به درخواست های من برای موافقت با جدایی گوش نمی دهد. به این ترتیب مردی که در یکی از استان های غربی کشور زندگی می کرد، روز قبل از قتل وارد تهران شد و دقایقی قبل از قتل با او تماس گرفتم و به او گفتم شوهرم در حال خروج از خانه است.

به این ترتیب تحقیقات برای دستگیری متهم فراری که عکس وی به دست آمد آغاز شد و مشخص شد وی پس از قتل به محل سکونت خود بازگشته است. با این سرنخ ها متهم فراری 24 ساعت بعد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران با تایید اعترافات همسر مقتول گفت: در ابتدای ارتباط در شبکه مجازی زن به من نگفت که متاهل است اما زمانی که او به او وابسته شد، گفت که متاهل است و شوهرش او را طلاق نمی دهد. پس از آن با هم نقشه کشتن مقتول را کشیدیم و برای اجرای این نقشه از سلاح دست ساز که سه سال پیش داشتم استفاده کردم.

وی ادامه داد: می دانستم مقتول صبح خیلی زود به محل کارش می رود، چون با همسرش در تماس بود، به همین دلیل نیمه های شب و ساعت 5:30 دقیقه مقابل درب منزلش حاضر شدم. صبح. در پارکینگ که باز شد من هم می دانستم مقتول است، در حالی که در ماشینش بود جلویش ایستادم و او از ماشین پیاده شد. از دیدن من خیلی تعجب کرد، شروع کردم به صحبت کردن با او. وقتی مشاجره بالا گرفت به شدت عصبانی شد و برای رفتن به سمت ماشینش رفت. من هم شروع به تیراندازی کردم و بعد از جنایت از تهران فرار کردم.

مظنون قتل پس از اعتراف به قتل مسلحانه، با صدور قرار قانونی دستگیر و برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

به این ترتیب پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای پیگرد قانونی این مرد و همسر مقتول به دادگاه کیفری استان ارسال و هر دو در اختیار قضات اتاق 11 دادگاه کیفری قرار گرفتند.

در نهایت متهم قاتل به قصاص و همسر مقتول نیز به دلیل مشارکت در قتل به 10 سال زندان محکوم شدند. احکام صادره در شعبه 51 دیوان عالی کشور نیز تایید شد و صبح دیروز پرونده زندگی این مرد که در شعبه کیفری دوم به سر می برد با اجرای حکم اجرت المثل وی مختومه شد.

فاصله زن و مرد در زندگی مشترک این امکان را برای افراد دیگر فراهم می کند تا وارد زندگی شخصی و روابط خود شوند. انجام ندادن تعهد نسبت به همسر و شروع رابطه پنهانی گاهی عواقب جبران ناپذیری به همراه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.