افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

دوروف: مقامات فرانسوی به جای دستگیری من باید به تلگرام شکایت می کردند

  • کد خبر : 353300
دوروف: مقامات فرانسوی به جای دستگیری من باید به تلگرام شکایت می کردند

به گزارش رکنا، مدیرعامل و موسس تلگرام در اولین اظهارنظر عمومی خود پس از بازداشت ماه گذشته در فرانسه، ادعاهایی مبنی بر اینکه اپلیکیشن پیام رسان تلگرام «بهشتی از هرج و مرج» است را تکذیب کرد. دوروف گفت که تحقیقات در مورد این اپلیکیشن غافلگیرکننده بود، زیرا مقامات فرانسوی به «خط تلفنی» که او در […]

به گزارش رکنا، مدیرعامل و موسس تلگرام در اولین اظهارنظر عمومی خود پس از بازداشت ماه گذشته در فرانسه، ادعاهایی مبنی بر اینکه اپلیکیشن پیام رسان تلگرام «بهشتی از هرج و مرج» است را تکذیب کرد.

دوروف گفت که تحقیقات در مورد این اپلیکیشن غافلگیرکننده بود، زیرا مقامات فرانسوی به «خط تلفنی» که او در راه‌اندازی آن کمک کرده بود دسترسی داشتند و می‌توانستند هر زمان که بخواهند با نماینده اتحادیه اروپا تماس بگیرند.

وی نوشت: اگر کشوری از یک سرویس اینترنتی ناراضی باشد، روال اقدام قانونی علیه خود سرویس است. استفاده از قوانین مربوط به دوران قبل از تلفن های هوشمند برای متهم کردن یک مدیر عامل به جرایم ارتکابی توسط اشخاص ثالث در پلتفرمی که او مدیریت می کند، رویکرد اشتباهی است.

دوروف گفت: تلگرام کامل نبود، اما هرگونه سوء استفاده از این اپلیکیشن را تکذیب کرد. وی نوشت: اما ادعای برخی رسانه ها مبنی بر اینکه تلگرام بهشت ​​آشوب است کاملا کذب است. تلگرام روزانه میلیون ها پست و کانال مضر را حذف می کند.

بر اساس گزارش رویترز، دوروف، روس تبار، تابعیت فرانسه نیز دارد. وی در پایان ماه گذشته در یکی از فرودگاه های پاریس تحت تحقیقات مربوط به جرائمی مانند کودک آزاری، قاچاق مواد مخدر و مبادلات کلاهبرداری در تلگرام بازداشت شد و با قرار وثیقه پنج میلیون یورویی در فرانسه آزاد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=353300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.