افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

دوران طلایی تشخیص را از دست ندهید!

  • کد خبر : 382877
دوران طلایی تشخیص را از دست ندهید!

انجمن بین المللی انکولوژی کودکان (SIOP) و انجمن بین المللی سرطان کودکان (CCI) با شعار «به طلا» و با اشاره به رنگ طلایی که نماد سرطان دوران کودکی است، از همه دعوت کرده اند تا در مبارزه با این بیماری به آنها بپیوندند. آگاهی . بنیاد خیریه ماهک همچنین به عنوان یک سازمان مردم نهاد […]

انجمن بین المللی انکولوژی کودکان (SIOP) و انجمن بین المللی سرطان کودکان (CCI) با شعار «به طلا» و با اشاره به رنگ طلایی که نماد سرطان دوران کودکی است، از همه دعوت کرده اند تا در مبارزه با این بیماری به آنها بپیوندند. آگاهی .

بنیاد خیریه ماهک همچنین به عنوان یک سازمان مردم نهاد که ماموریت آن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده های آنها است، با گسترش همکاری با موسسات تحقیقاتی و درمانی ملی و بین المللی فعال در زمینه سرطان، به دنبال کمک به کاهش میزان سرطان در کودکان است. دستیابی به روش های درمانی موثر این موسسه اقداماتی را برای آگاهی بخشی به جامعه انجام می دهد و از همه مردم می خواهد که نسبت به سرطان دوران کودکی آگاهی بیشتری داشته باشند.

اکنون پس از 33 سال حمایت از کودکان سرطانی و خانواده‌های آنها در سراسر ایران، محک به دنبال یکپارچه‌سازی خدمات خود به کودکان تحت درمان در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی دارای بخش‌های هماتولوژی و انکولوژی کودکان در هر شهر است تا همه کودکان سرطانی به طور یکسان از آن بهره‌مند شوند. از خدمات ارجاعی و خانواده هایشان کمتر نگران سلامتی فرزندانشان باشند.

همچنین این سازمان با گسترش همکاری خود با موسسات تحقیقاتی و درمانی بین المللی و کمک به کاهش میزان سرطان و تشخیص زودهنگام آن، در تلاش است تا اطلاعات به روز در زمینه درمان سرطان کودکان را به دست آورد. تا حد امکان از فرزندان خود حمایت کنید. از این حیث، امسال نیز مانند گذشته، مهک به دعوت دو انجمن CCI و SIOP تلاش کرده است تا به افزایش سطح آگاهی در مورد سرطان دوران کودکی کمک کند.

در حال حاضر بیش از 12000 کودک محک در سراسر کشور تحت درمان هستند و روزانه به طور متوسط ​​6 کودک به تعداد کودکان محک اضافه می شود. ماهک می خواهد با کمک خیرین، سازمان ها و کارشناسان ملی و بین المللی خود، تعداد بیشتری از این کودکان را به مقصد سلامت خود ببرد. همچنین از شما دعوت می کنیم به شعار کمپین محک امسال با عنوان «دوران طلایی تشخیصبا اقداماتی مانند نصب روبان طلایی، به اشتراک گذاری اطلاعات آموزشی در مورد سرطان دوران کودکی و حمایت مالی از گسترش امکانات تشخیصی مانند آزمایشگاه، تصویربرداری و پزشکی هسته ای (پت اسکن)، حمایت خود را اعلام کرده و در افزایش آگاهی در مورد ابتلا به این بیماری مشارکت کنید. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.