افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

دوران دفاع مقدس صحنه باشکوه و گرانبهایی از ایثار و اقتدار بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 370292
دوران دفاع مقدس صحنه باشکوه و گرانبهایی از ایثار و اقتدار بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدعلی بیرانوند پیش از ظهر شنبه در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح استان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس صحنه باشکوه و ارزشمندی از ایثار و اقتدار بود، گفت: دفاع مقدس دانشگاه عظیم پژوهشی و دانشی بود که مردم ایران سخت‌ترین آزمون‌ها را پشت سر گذاشتند و با توطئه دشمن […]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدعلی بیرانوند پیش از ظهر شنبه در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح استان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس صحنه باشکوه و ارزشمندی از ایثار و اقتدار بود، گفت: دفاع مقدس دانشگاه عظیم پژوهشی و دانشی بود که مردم ایران سخت‌ترین آزمون‌ها را پشت سر گذاشتند و با توطئه دشمن مقابله کردند.

وی با تاکید بر اینکه باید روحیه جهادی در جامعه تقویت شود، افزود: در شرایط کنونی نیازمند روحیه جهادی و ایثار هستیم و در مقابل زورگویان سر فرود نیاوریم و این امر نیازمند اتحاد و همت همه مردم و همراهی آنان است. به عنوان سرمایه اجتماعی، نقطه قوت اصلی یک ملت است.

فرمانده تیپ 216 زرهی شهید غلامرضا مخبری زنجان با اشاره به اینکه ارتش همواره در خدمت مردم، نظام و اطاعت از ولایت فقیه بوده است، افزود: ارتش حضور خود را در این عرصه نشان داده است. سناریوهای مختلف از دفاع مقدس گرفته تا حوادث دیگری که به معنای واقعی برای ملت است.

بیرانوند با بیان اینکه امروز ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و هیچکس جرات ندارد به مرزهای کشور نگاه کند، تصریح کرد: ارتش در هر شرایطی آماده است و در حال حاضر شرایط خوبی داریم، افزود: هیچ دشمنی در هیچ کجا وجود ندارد. بخشی از کشور. جهان فراتر از رصد موشک های ما نیست.

وی ادامه داد: مردم ایران در دفاع مقدس درس بی نظیری از ایثار و مقاومت را به ارمغان آوردند و با رهبری مقام معظم رهبری نور آزادگان همچنان می درخشد و نمونه عینی آن عملیات صادق بود. که نشان دهنده میزان وحدت و آمادگی است که در آن قرار داریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.