افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
0

دوران دبیرستان یکتا ناصر / بعد از طلاق در آلبوم عروسی خود با منوچهر هادی را به نمایش گذاشت.

  • کد خبر : 300423
دوران دبیرستان یکتا ناصر / بعد از طلاق در آلبوم عروسی خود با منوچهر هادی را به نمایش گذاشت.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای بازیگران دنیای بزرگی است. هر کسی می تواند شغلی داشته باشد و بسیاری هستند که حدود بیست سال با همکاران خود کار کرده اند و هنوز هم دوستی دارند. اما جالب است که در دنیای بازیگری دو نفر می توانند پنجاه سال با هم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای بازیگران دنیای بزرگی است. هر کسی می تواند شغلی داشته باشد و بسیاری هستند که حدود بیست سال با همکاران خود کار کرده اند و هنوز هم دوستی دارند. اما جالب است که در دنیای بازیگری دو نفر می توانند پنجاه سال با هم کار کنند و حالا جدا از دوستی بارها با هم اجرا داشته باشند. از طرفی تعداد همکاران در این زمینه به قدری زیاد است که بسیاری از آنها متاهل هستند یا روابط بسیار نزدیکی دارند. در واقع در این حرفه بازیگران زیادی ازدواج می کنند و طلاق های زیادی را دیده ایم که نشان می دهد نمی توان به عشق اولیه آنها اعتماد کرد. مثلا یکی از بارزترین نمونه ها یکتا ناصر و منوچهر هادی است. یکتا ناصر بازیگر معروف و با سابقه ای پربار است که در اوایل دهه 90 با منوچهر هادی کارگردان سینما ازدواج کرد. بلافاصله بعد از فیلم «من ناجی نیستم» سر کار آقای هادی بود که این زوج یا بهتر است بگوییم زوج سابق اعلام ازدواج کردند.

یکتا ناصر که بازیگری را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد، تنها ۲۱ سال داشت که حرفه مورد علاقه خود را آغاز کرد. یکتا ناصر هنرمند محبوب و بسیار ماهری است که با آلبوم های ضبط شده در طول کار خود ثابت کرده است که می تواند هر نوع نقشی را ایفا کند. از ژانر اجتماعی و منفی گرفته تا مثبت ترین و حتی خنده دار ترین. یکتا ناصر در فیلم رحمان 1400 باعث شد تماشاگران به او نگاهی متفاوت داشته باشند زیرا با بازی در این اثر نشان داد که چقدر می تواند با نمک و جذاب باشد. اما اگر بخواهیم به ماجرای ازدواج این چهره برگردیم، باید بگوییم که ظاهرا یکتا ناصر و منوچهر هادی از هم جدا شده و صاحب یک دختر به نام صوفیه شده اند. یکتا ناصر چهره ای طبیعی دارد که البته عمدتاً نظر خودش است و کاربران بر این عقیده اند که بازیگران زن آرواره های زاویه دار دارند و چهره خود را با معیارهای زیبایی، اما کوچک و غیرمستقیم تغییر می دهند. یکتا ناصر 46 ساله که با عکس های قبل و بعدش توجه ها را به خود جلب کرده است را در زیر مشاهده می کنید.

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.