افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

دوران دبیرستان نرگس محمدی/ از بیست سالگی تا چهل سالگی واقعاً متفاوت است، انگار که او آدم دیگری است.

  • کد خبر : 268194
دوران دبیرستان نرگس محمدی/ از بیست سالگی تا چهل سالگی واقعاً متفاوت است، انگار که او آدم دیگری است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: برخی سریال ها به معنای واقعی ماندگار هستند. سریال هایی مثل «ستایش» یا «پایتخت» آنقدر محبوب و پرمخاطب هستند که کارگردان می خواهد فصل را ادامه دهد. هر دو سریال مذکور دقیقاً همینطور هستند و مخاطبان آنها را بسیار دوست داشتند و استقبال کردند و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: برخی سریال ها به معنای واقعی ماندگار هستند. سریال هایی مثل «ستایش» یا «پایتخت» آنقدر محبوب و پرمخاطب هستند که کارگردان می خواهد فصل را ادامه دهد. هر دو سریال مذکور دقیقاً همینطور هستند و مخاطبان آنها را بسیار دوست داشتند و استقبال کردند و قطعاً اگر دوباره ساخته و پخش شوند افراد زیادی متوجه آنها خواهند شد. ستایش که یک سریال خانوادگی محسوب می شد تا فصل سوم ادامه یافت و در هر سه فصل نرگس محمدی بازیگر نقش اول آن بود که می توانست ستایش باشد. نرگس محمدی با این کار دیده شد و به شهرت رسید. این بازیگر دهه شصتی که اکنون در دهه چهارم زندگی خود می گذرد، نیازی به بازی در فیلم ها و سریال های دیگر نداشت و آنقدر از او تعریف و تمجید کرد که گویی ده سال است در این عرصه با یک مسیر حرفه ای کار می کند. صد رکورد!

نرگس محمدی در ابتدا چهره ای بسیار ساده داشت و یک بازیگر معمولی به حساب می آمد. اما دیری نپایید که به ویژه پس از ازدواج با علی اوجی نامی منحصر به فرد و رسمی پیدا کرد. این بازیگر که متولد سال 1364 است و اکنون 39 سال سن دارد، چهره ای کاملا طبیعی داشت که همچنان به همان شکل باقی مانده است. نرگس بانو در فصل اول که مربوط به سال 1389 است، 25 ساله شد و شخصیتی که به او سپرده شده بود را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشید. قبل و بعد نرگش محمدی را در زیر می بینید که در طول زمان تغییرات زیادی کرده است.

نرگس محمدی در لحظات مختلف مداحی

نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.