افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

دوران دبیرستان علیدوستی/ سبک دهه 60 که در 18 سالگی حس زیبایی داشت.

  • کد خبر : 289318
دوران دبیرستان علیدوستی/ سبک دهه 60 که در 18 سالگی حس زیبایی داشت.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- تقریباً می توان گفت بعد از گلشیفته فراهانی بازیگران زن زیادی از ایران رفتند و مهاجرت کردند و ۹۹ درصد آنها در جنجالی ترین حالت و با حجاب بی حجاب رفتند! نه اصلا، جلوی بازیگران زن نوشته بود که باید از این راه مهاجرت کنید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- تقریباً می توان گفت بعد از گلشیفته فراهانی بازیگران زن زیادی از ایران رفتند و مهاجرت کردند و ۹۹ درصد آنها در جنجالی ترین حالت و با حجاب بی حجاب رفتند! نه اصلا، جلوی بازیگران زن نوشته بود که باید از این راه مهاجرت کنید وگرنه جا می مانید! اما سال گذشته بود که شاهد موج جدیدی از مهاجرت بازیگران زن بودیم و بسیاری از آنها کشف حجاب در داخل کشور کردند. ترانه علیدوستی یکی از چهره های باحجاب کشف به حساب می آید که دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نمی شود. این بازیگر که هرگز در تلویزیون حضور نداشت و همیشه در سینما حضور داشت، از همان ابتدا به چهره ای مشهور تبدیل شد. ترانه علیدوشتی را برای اولین بار در فیلم 15 ساله ام دیدیم. بانو سانگ بازیگر ژانر اجتماعی و جدی بود که هرگز در نقش های طنز دیده نشد. سوابق شغلی زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده اید. او را یکی از چهره هایی می دانند که در هر فیلم ظاهر می شد، به نوعی اعتبار امضا شده بود تا کارش هر چه بیشتر دیده شود.

ترانه علیدوستی یکی از متولدین سال 62 است که این روزها 41 ساله شده و آذرماه است. زمانی که تنها 18 سال داشت نقش «من 15 ساله» را بازی کرد که در ابتدا قرار بود نقش نگار جواهریان را بازی کند اما در نهایت «بانو» را بازی کرد. علیدوستی جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. او در سال 2014 در جشنواره وسول فرانسه و در سال 1391 در هانوی ویتنام عضو هیئت داوران بود. ترانه علیدوستی یکی از چهره های کاملا طبیعی ایرانی به حساب می آید که زیبایی خدادادی دارد و کاربردی نیست. او در طول این 20 سال کار حرفه ای چهره های زیادی را تغییر داده است که در ادامه می توانید یک قبل و بعد جالب را مشاهده کنید.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=289318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.