افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

دوران اوج بازیگری هندی در سریال توبی، بازگشت هانیه طوسلی به بازیگری و شخصیت سکسی یلدا قشقایی

  • کد خبر : 386506
دوران اوج بازیگری هندی در سریال توبی، بازگشت هانیه طوسلی به بازیگری و شخصیت سکسی یلدا قشقایی

به نقل از هفت صبح: یکی: سری توبی رو به پایان است و همچنان از ایرادات روایی رنج می برد. مثلا در قسمت چهل و هفت شاهد یک بازی مستقل کامل بودیم. طوبی خانم و خواهرش پریزاد سرانجام پس از سقوط صدام نجات یافتند و به ایران رسیدند. پسر طوبی، مصطفی، حالا مرد جوانی است […]

به نقل از هفت صبح:

یکی: سری توبی رو به پایان است و همچنان از ایرادات روایی رنج می برد. مثلا در قسمت چهل و هفت شاهد یک بازی مستقل کامل بودیم. طوبی خانم و خواهرش پریزاد سرانجام پس از سقوط صدام نجات یافتند و به ایران رسیدند. پسر طوبی، مصطفی، حالا مرد جوانی است که تلاش های پنهانی مادرش را مشکوک کرده است.

او ماجرا را دنبال کرد و متوجه شد که مصطفی عاشق دختری شده که در یک کافه کار می کند. طوبی چندین بار به کافه رفت و از قضا اینجا همان جایی است که نانوایی مرحوم پدرش در آنجا بود! سرانجام با دختر صحبت کرد و به زودی متوجه شد که او پسر نسیم، شریک دیرینه پدرش در نانوایی است. یعنی همان کسی که باعث تمام مشکلات خانواده طوبی و حتی مرگ پدرش شد. نویسنده و کارگردان سریال طوبی بازی هندی را تا آخر پیش برد!

دو: اخبار بازگشت هانیه توسلی دنیای بازیگری ابعاد مختلفی پیدا کرده است. گفته می شود انتخاب سریال رامتین لوافی محصول پلتفرم جدید استارنت بوده است. حتی شنیده شده امیر آقایی، صابر ابر و پدرام شریفی با این سریال قرارداد بسته اند. اما فعلا این اتفاق برای توسلی نیفتاده است. هفته گذشته وکیل وی اعلام کرد که موکلش همچنان اجازه بازی در یک پروژه را ندارد. اما یکی از رسانه ها آن را تکذیب کرد.

بازیگران سریال توبی.

در این میان شایعه دستمزد بالا نیز دلیلی برای همکاری نکردن هانیه طوسلی با سریال لوافی مطرح شد. در حال حاضر این سوالات بی پاسخ مانده است: آیا به عزم قبلی خود متوسل شده اید یا موضوع ممنوعیت کاری شما هنوز حل نشده است؟ فیلمنامه سریال را اصلا دوست نداشت یا بحث دستمزد زیاد مطرح شد… امیدواریم شاهد ادامه فعالیت هانیه طوسلی در عرصه بازیگری باشیم.

سه: یلدا قشقایی بازیگر نقش حمسه در سریال طوبی درباره سکانس سیلی زدن به شیث (پرویز فلاحی پور) گفت: حدود نیم ساعت گیج بودم که چطور سیلی بزنم، چون نمی توانستم این کار را بکنم. سلطانی از من پرسید: آیا تا به حال به خدا گفتم نه؟

بازیگران سریال توبی.

وی همچنین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با تکنیک به او سیلی زدم و انتقام گرفتم. چون جلوه خوبی به آن دادند، واقعی به نظر می رسد. دستم با فاصله بسیار کمی از روی صورت آقای فلاحی پور گذشت و ایشان صورتش را برگرداند. شاید اگر بازیگر دیگری بود آن را می خورد. روز بعد از پخش، چند نفر با من تماس گرفتند و پرسیدند که چرا صحنه سیلی در تکرار قطع شده است. این بازیگر درباره شخصیت هامسه نیز گفت: او با افتخار شروع کرد و در پایان سریال آنقدر ساکت شد که دلم برایش بد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.