افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

ده هاچ: یکی از بدترین روزهای من فرا رسید. با بازگشت مصدومان قوی تر خواهیم شد – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

  • کد خبر : 115131
ده هاچ: یکی از بدترین روزهای من فرا رسید.  با بازگشت مصدومان قوی تر خواهیم شد – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

حمایت اریک تن هاخ شکست سخت منچستریونایتد در دربی مقابل منچسترسیتی را یکی از بدترین روزهای مربیگری خود در اولدترافورد می داند. سیتی دیروز به لطف دو گل ارلینگ هلند، از جمله پنالتی نیمه اول و فیل فودن، 3-0 پیروز شد. ده هاخ به عنوان سرمربی یونایتد شکست های بدی را متحمل شده است، اما […]

حمایت اریک تن هاخ شکست سخت منچستریونایتد در دربی مقابل منچسترسیتی را یکی از بدترین روزهای مربیگری خود در اولدترافورد می داند. سیتی دیروز به لطف دو گل ارلینگ هلند، از جمله پنالتی نیمه اول و فیل فودن، 3-0 پیروز شد.

ده هاخ به عنوان سرمربی یونایتد شکست های بدی را متحمل شده است، اما در پاسخ به این سوال که آیا شکست دیروز مقابل تیم پپ گواردیولا یکی از بدترین روزهای او در یونایتد بوده است، او پاسخ داد:

بله، و البته ناامید کننده است، اما سال گذشته نکات مثبت زیادی داشتیم. شکست دادن چنین دربی ناامید کننده است. در نیمه اول برنامه خوبی داشتیم و به خوبی آن را اجرا کردیم. ابتدا یک بازی تغییر انجام دادیم، اما بعد از یک پنالتی همه چیز تغییر کرد. بعد از آن در نیمه دوم تصمیم گرفتیم تهاجمی تر بازی کنیم اما بازی خیلی سریع 2-0 شد. از آن لحظه به بعد بازی سختی بود.

یونایتد در 5 بازی از 10 بازی اول خود در لیگ برای اولین بار از سال 1986 شکست خورده است و با 11 امتیاز کمتر از تاتنهام صدرنشین در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد. اگرچه شیاطین در این فصل 7 بازی از 14 بازی وید را باخته اند، تن هاچ مطمئن است که تیمش در حال پیشرفت است. او ادامه داد:

سه بازی اخیر را بردیم و روحیه تیمی بسیار خوب است. فکر می کنم در حال صعود هستیم. شروع سختی داشتیم اما اکنون در حال رشد هستیم. باید صبور باشیم چون با بازگشت مصدومان قوی تر خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.