افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

دهکده کشاورزی صنعتی در روستاهای مازندران ساخته می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 205936
دهکده کشاورزی صنعتی در روستاهای مازندران ساخته می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور بعد از ظهر شنبه در نشست دهیاران دهستان چمستان نور اظهار داشت: هرجا که انقلاب اسلامی نیاز به حمایت داشت روستا سنگ تمام گذاشت و مردم در این سال ها سنگ تمام گذاشتند. همه آنها آنچه را که برای انقلاب اسلامی لازم بود انجام دادند و […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور بعد از ظهر شنبه در نشست دهیاران دهستان چمستان نور اظهار داشت: هرجا که انقلاب اسلامی نیاز به حمایت داشت روستا سنگ تمام گذاشت و مردم در این سال ها سنگ تمام گذاشتند. همه آنها آنچه را که برای انقلاب اسلامی لازم بود انجام دادند و محتوای ارائه شده در راهپیمایی امسال پربار بود و نشان از درک عالی مردم دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه امیدواریم سفر به شهرستان نتایج خوبی برای مردم به همراه داشته باشد افزود: چمستان نور قسمتی از سالم تپه ها آنها بخشهای مازندران هستند و آماده توسعه و رشد هستند.

حسینی پور ادامه داد: اگر با دید علمی و راهبردی دقیق به چمستان و سایر نقاط نگاه کنیم، زیباترین مناظر طبیعی را می بینیم و چرا این مناطق به دلیل بی برنامگی است. کوچک به بخشی از کسانی که در آنجا ویلاهای مجلل ساختند داده شد که به درد مردم منطقه نمی خورد جای سوال دارد.

وی گفت: زمین های طلایی منطقه نباید در دست کاخ باشد. دستیاران قرار گیرد و هیچ مسئولیتی در قبال مردم نداشته باشد.

استاندار مازندران با بیان اینکه کشاورزی محدود به دو محصول خاص است و گاهی این دو محصول در سطح ملی با بی تفاوتی مواجه می شوند، گفت: کشاورزی در کشورهای دیگر. قسمتی از صنایع با فناوری بالا راه اندازی شده است، گفت: به دنبال تعریف مناطق اقتصادی استان هستیم تا روستاییان بتوانند در آن مناطق رشد کرده و محصولات صادراتی تولید کنند.

حسینی پور ادامه داد: تصمیم داریم دامداری را به این منطقه برگردانیم و دامداری های سنگین با بیش از هزار دام را ایجاد کنیم. عمودی در روستاها ایجاد کنید، زیرا با این اقدام روستاییان می توانند تولید کنند نجیب سرمایه گذاری را در نظر بگیرید.

استاندار مازندران با بیان اینکه طبق دستور رئیس جمهور باید کارخانه بزرگ اقتصاد روستایی را فعال کنیم، گفت: روستاهایی داریم که به سمت توسعه حرکت کرده اند و علل و عوامل رشد برخی روستاها شناسایی شده است. و با بررسی های انجام شده شاهد اراده عده ای در شهرک و جوانان نخبه شهرک راه حلی برای رشد و توسعه شهرک بوده است.

این مسئول با بیان اینکه کشاورزی روستایی باید دانش بنیان باشد افزود: باید دهکده های کشاورزی صنعتی در روستاها ایجاد کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.