افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

دهنوی: گاریدو مربی خوبی است/ پرسپولیس به زمان نیاز دارد/ گندوز باید در شروع ها مراقب باشد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 340208
دهنوی: گاریدو مربی خوبی است/ پرسپولیس به زمان نیاز دارد/ گندوز باید در شروع ها مراقب باشد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال در ارزیابی عملکرد پالفوس اظهار داشت: گاریدو در جریان بازی نشان داده که می تواند به خوبی بازیکنان را هدایت کند و تعویض هایی که انجام داده مثمر ثمر بوده است. تیم فوتبال پرسپولیس در روز دوم لیگ برتر پنجشنبه اول شهریور به مصاف تراکتور تبریز رفت و این دیدار با تساوی […]

این کارشناس فوتبال در ارزیابی عملکرد پالفوس اظهار داشت: گاریدو در جریان بازی نشان داده که می تواند به خوبی بازیکنان را هدایت کند و تعویض هایی که انجام داده مثمر ثمر بوده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در روز دوم لیگ برتر پنجشنبه اول شهریور به مصاف تراکتور تبریز رفت و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان «خوان کارلوس گاریدو» در خانه به حداقل امتیاز دست پیدا کنند. . و من همچنان آرزوی پیروزی را دارم.

کاسم دهنوی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این دیدار اظهار داشت: با توجه به حضور هواداران و اینکه تراکتور امتیاز میزبانی را داشت شاهد بازی نسبتا خوبی بودیم. هر دو تیم روی ضربات ایستگاهی برنامه ریزی بیشتری داشتند و تراکتورسازی به لطف حمایت هوادارانش در ضدحملات بهتر از پرسپولیس عمل کرد.

وی ادامه داد: تیم اصلی پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند تا صددرصد با یکدیگر هماهنگ باشند. وقتی پرسپولیس 10 نفره ماند و توانست به بازی برگردد و مساوی کند، یکی از نکات مثبت این تیم است.

گندوز باید مراقب خروجی هایش باشد

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: پرسپولیس در دو هفته دو گل هم از ضربات ایستگاهی و هم از کناره ها دریافت کرد که نشان می دهد الکسیس گندوز باید توجه بیشتری به خروجی های خود داشته باشد. او در بازی با تراکتورسازی عملکرد خوبی از خود نشان داد اما باید در بازی با پا و در استارت ها دقت بیشتری داشته باشد.

حضور عالیشاه در بازی به پرسپولیس کمک می کند

دهنوی تصریح کرد: آمدن امید عالیشاه در مسابقات آینده می تواند قدرت هجومی پرسپولیس را افزایش دهد، می تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند. بازیکنان این تیم باید از خط اول پرس کنند تا بازیکنان حریف نتوانند توپ را به گردش درآورند اما متاسفانه چنین چیزی را از بازیکنان این تیم ندیدیم. فصل گذشته یکی از نقاط قوت پرسپولیس پرس بازیکنان این تیم بودند که باید در این فصل نیز تکرار شود.

المود به نام خود عمل نکرده است

وی در خصوص عملکرد ایوب العمود گفت: با توجه به تمجیدهایی که از او شد، در این دو مسابقه چیز خاصی از عمود ندیدیم. اگر موفق به گلزنی شد به کیفیت او ربطی ندارد و باید دید در مسابقات بعدی بازی بهتری از او خواهیم دید یا خیر.

دهنوی خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیاز به زمان دارد و مطمئناً در دیدارهای آینده شاهد عملکرد بهتری از این تیم خواهیم بود. با اضافه شدن میلاد محمدی شرایط این تیم بهتر از قبل می شود و این تیم باید در تهران و ورزشگاه آزادی به مصاف حریفان خود برود تا هواداران این تیم با سلامتی خود انرژی مضاعفی به بازیکنان بدهند.

گاریدو یک مربی متخصص است

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد «خوان کارلوس گاریدو» تصریح کرد: او در طول بازی بازیکنان را به خوبی هدایت می کند و تغییرات مناسبی را ایجاد می کند که به نتیجه گیری تیم کمک می کند. با توجه به شرایط موجود، دو هفته است که پرسپولیس به لیگ برتر دعوت شده است و برای فدراسیونی که عنوان پنج ستاره را در اختیار دارد، در خارج از تهران میزبان حریفان خود نیست. پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و به هر حال مدعی قهرمانی است و امیدوارم شرایط برای این تیم بهتر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=340208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.