افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

دهنوی: پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی را از دست داد/ باشگاه در نقل و انتقالات موفق نبود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 312815
دهنوی: پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی را از دست داد/ باشگاه در نقل و انتقالات موفق نبود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با تاکید بر مسموم شدن فضای نقل و انتقالات در لیگ برتر با حضور برخی واسطه ها، عملکرد پرسپولیس را در این فضا توضیح داد و آن را منفی توصیف کرد. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در محل تمرکز ترکیه حضور دارند و بازیکنان این تیم زیر نظر “خوان کارلوس گاریدو” خود را […]

این کارشناس فوتبال با تاکید بر مسموم شدن فضای نقل و انتقالات در لیگ برتر با حضور برخی واسطه ها، عملکرد پرسپولیس را در این فضا توضیح داد و آن را منفی توصیف کرد.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در محل تمرکز ترکیه حضور دارند و بازیکنان این تیم زیر نظر “خوان کارلوس گاریدو” خود را برای حضور در لیگ برتر و لیگ برتر آسیا آماده می کنند. ترکیب پرسپولیس برای فصل آینده هنوز کامل نشده و مدیران این باشگاه به دنبال جذب بازیکن در پست های مختلف هستند.

قاسم دهنوی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی را از دست داده است و البته باید بازیکن در سطح انفرادی و حتی بالاتر از آن جذب شود. بازیکنانی که می توانند به این تیم کمک کنند باید به پرسپولیس بیایند نه اینکه صرفا مبلغ زیادی دریافت کنند و بدون هیچ چیزی باشگاه را ترک کنند.

بی نظمی در بازار نقل و انتقالات

وی ادامه داد: فضای نقل و انتقالات بسیار سمی است و واسطه ها فراوان هستند. بازیکنی که تیمش در انتهای جدول بود و برای بقا در لیگ برتر تلاش می کرد، اگر آن بازیکن از کیفیت فنی بالایی برخوردار نباشد، حالا سه برابر حقوق فصل گذشته خود را طلب می کند.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس تاکنون در نقل و انتقالات موفق بوده است، گفت: فکر نمی کنم، پرسپولیس تاکنون در جذب بازیکن موفق نبوده است. سرمربی معروفی به تیم اضافه شده که می تواند به پرسپولیس کمک کند، اما وقتی می گوید فعالیت نقل و انتقالات بر عهده باشگاه است، آیا مدیریت بازیکنی را به خدمت می گیرد که عملکرد لازم را برای پرسپولیس نداشته باشد و نتواند انتظارات را برآورده کند. مسابقات؟ این مشکلی برای سرمربی تیم ایجاد نمی کند؟ امیدوارم گاریدو بتواند نتایج لازم را در پرسپولیس کسب کند.

پرسپولیس نشان داده که به بازیکن بستگی ندارد

دهنوی تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و شکی در آن نیست، این تیم نشان داده که تنها با 13 یا 14 بازیکن می تواند موفق باشد و همه شاهد نتایج خوبی بودند که در دوران حضور «برانکو ایوانکوویچ» در این تیم کسب کرد. . . پرسپولیس هیچ وقت به بازیکنان وابسته نبوده و اگر حاشیه هایی در تیم نباشد و هواداران که رمز موفقیت یک باشگاه هستند پشت بازیکنان و کادرفنی باشند، پرسپولیس با هر بازیکنی که داشته باشد به نتایج خوب ادامه می دهد.

زحمات علیپور در پرسپولیس

وی افزود: «عبدالکریم حسن»، دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند فصل گذشته نقش پررنگی در تیم پرسپولیس داشتند اما دیگر در این تیم حضور ندارند و هرکس به جای این نفرات در ترکیب ظاهر شود از اوج بالایی برخوردار است. انتظارات از او جو پرسپولیس با توجه به تعداد زیاد هوادارانش حتی از تیم ملی هم بیشتر است و بازیکنانی مثل علی علیپور که در سال های اخیر بازی های کمی انجام داده روزهای سختی را پیش رو خواهند داشت.

دهنوی خاطرنشان کرد: به نظرم فرشاد احمدزاده وضعیت بهتری نسبت به علیپور دارد. این بازیکن فصل گذشته در اکثر دیدارهای سپاهان به میدان رفت و در ترکیب اصلی حضور داشت و در صورت آمادگی برای فصل گذشته می تواند به پرسپولیس کمک کند.

این پیشکسوت در خصوص به خدمت گرفتن احتمالی «الکسیس گندوز» و جایگزینی این دروازه بان به جای علیرضا بیرانوند اظهار داشت: حضور بیرانوند در یک تیم تضمین کننده 50 درصد موفقیت یک تیم است. هرکسی که جایگزین پرسپولیس می شود باید از نظر روحی و روانی بسیار آماده باشد. هواداران نیز در این زمینه نقش پررنگی دارند و باید از بازیکنان و کادرفنی برای کسب موفقیت حمایت کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)