افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

دنیامالی: رفتار ما در حوزه جوانان و ورزش باید مبتنی بر کار فرهنگی باشد

  • کد خبر : 411492
دنیامالی: رفتار ما در حوزه جوانان و ورزش باید مبتنی بر کار فرهنگی باشد

به گزارش ایرناحجت الاسلام والمسلمین حسنخانی معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزیر ورزش و جوانان امروز (یکشنبه) با حضور احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان آغاز به کار کرد. وزیر ورزش و جوانان در این دیدار اظهار داشت: در بحث وزارت ورزش دو موضوع مهم داریم که آن مسائل فرهنگی و عمومی است. […]

به گزارش ایرناحجت الاسلام والمسلمین حسنخانی معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزیر ورزش و جوانان امروز (یکشنبه) با حضور احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان آغاز به کار کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار اظهار داشت: در بحث وزارت ورزش دو موضوع مهم داریم که آن مسائل فرهنگی و عمومی است. همه رفتارهای ما در حوزه ورزش و جوانان باید بر اساس تعریف فرهنگی باشد و ماهیت کار ما در حوزه فرهنگ تعریف شده است. رفتار ما باید فرهنگی باشد و در این زمینه تلاش کنیم و از رفتارهای رسمی پرهیز کنیم.

وی افزود: فرهنگ حوزه یادگیری است و توانایی سنجش آن دشوار است و هدف ما این است که بر اساس رفتار محتوا در این زمینه تحرک داشته باشیم و به سمت تولید محتوا حرکت کنیم.

دنیامالی ادامه داد: ورزش همگانی هم رشته وسیعی است. اگر در این زمینه موفق باشیم به این معناست که توانسته ایم در حوزه سلامت، کاهش ناهنجاری های اجتماعی و بسیاری مسائل دیگر اقدامات موثری انجام دهیم. تعداد مخاطبان ما زیاد است و وزارتخانه ما مخاطبان عام دارد و کل جامعه را از سنین جوانی شامل می شود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تلاش ما باید این باشد که اقدامات انجام شده امید آفرین باشد و اعتماد به نفس را در خانواده و جامعه ایجاد کند. اگر رشته ما در مجموع عملکرد خوبی داشته باشد و مخاطبان بیشتری را شامل شود، نتیجه را در میدان قهرمانی خواهیم دید و در نهایت باعث افتخار و سربلندی ملی خواهد شد.

دنیامالی تصریح کرد: نیازمند انجام یک سری کارهای گسترده در حوزه فرهنگی و مردمی در سطح کشور هستیم و نیازمند کارهای خلاقانه و بدیع در بین عموم مردم هستیم. کمک به استان ها یکی از وظایف اصلی و تعریف شده ماست و قطعا برکات زیادی برای ما به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: آقای حسنخانی در عرصه تالیف و پژوهش متفکری است و قطعا حضور ایشان برای وزارت ورزش مایه خیر و برکت خواهد بود و باید از توانمندی های ایشان بهره ببریم. جایگاه وزارت باید بالا برود و هر چه جایگاه ما بالاتر باشد، حرف های ما خریداران بیشتری خواهد داشت. یک سازمان موفق دارای مشارکت کلی همکاران از بالاترین سطح تا پایین ترین سطح است.

حجت الاسلام والمسلمین حسنخانی نیز در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که در جمع همه شما عزیزان حضور دارم. جامعه ما نیاز به نشاط عمومی دارد و امیدوارم با تلاش همه دوستان بتوانیم به اهداف برسیم. بر اساس اصل مورد نظر ما باید به اسناد بالاتر نگاه کنیم و طبق اعلام گام دوم انقلاب که بر اساس منویات رهبر انقلاب است عمل کنیم.

و افزود: میدان وسیع و توقعات زیادی از ما داریم. کارهای خوبی پیش روی ما انجام شده که باید ادامه دهیم و در برخی زمینه ها باید بازتعریف هایی داشته باشیم چون مقوله علم بسیار گسترده است.

وی خاطرنشان کرد: دستورات وزیر ورزش برای ما آزمونی است و طبق سیاست وزارتخانه جلو خواهیم رفت. هیچ ارگانی نمی تواند ادعا کند که به اندازه وزارت ورزش مخاطب دارد و قطعاً قشر بزرگی از جامعه را شامل می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.