افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

دنبال کنندگان: نیامده ایم که از دیگران انتقام بگیریم/ باید هر طور شده پیروز شویم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 403856
دنبال کنندگان: نیامده ایم که از دیگران انتقام بگیریم/ باید هر طور شده پیروز شویم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

افشین پیروانی نسبت به محرومیت پرسپولیس از حضور در مرحله چهارم لیگ برتر آسیا واکنش نشان داد. آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار امشب با السد در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه قطری برگزار شد. افشین پیروانی در حاشیه این تمرین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و تمرینات خوبی انجام داده […]

افشین پیروانی نسبت به محرومیت پرسپولیس از حضور در مرحله چهارم لیگ برتر آسیا واکنش نشان داد.

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار امشب با السد در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه قطری برگزار شد. افشین پیروانی در حاشیه این تمرین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و تمرینات خوبی انجام داده ایم. در بازی خارج از خانه و در ورزشگاه الاهلی عربستان نشان دادیم که تیم بزرگ و خوبی داریم. فردا با تیم السد بازی داریم که بازیکنان خارجی و بازیکنان خوب زیادی دارد اما با توجه به اینکه یک باخت و یک تساوی داریم محکوم به برد هستیم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به مصدومیت چند بازیکن پرسپولیس گفت: تنها مشکل ما این است که 2 یا 3 بازیکن مصدوم داریم اما کسانی که تعویض می شوند مطمئنا می توانند به بهترین شکل بازی کنند چرا که ما تیم بزرگی هستیم و بازیکنان بزرگی داریم. و بازیکنان خوب.”

پیروانی درباره تاثیر اختلافات ایجاد شده بین اکرم عفیف و بازیکنان ایران در این دیدار گفت: هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد. هر بازیکن باید در زمین حاضر شود. هر مشکل یا بحثی باید در میدان نشان داده شود. هر بحث و بحثی جنبه های طرفداری دارد. او قطعا می آید تا بهترین بازی خود را انجام دهد و بچه های ما نیز باید بهترین بازی های خود را انجام دهند. کلمه انتقام و درگیری در فوتبال منصفانه زیبا نیست. در نهایت ما پرسپولیس هستیم و 100 درصد محکوم به برد فردا هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره شکست استقلال مقابل السد گفت: این درست نیست که یک تیم بازی را ببرد و ما ببریم یا اینکه یک تیم ببازد و ما ببازیم. هر روز و هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد. این سومین بازی ما است و آنها این شانس را داشته اند که در خانه میزبان ما باشند، اما متأسفانه نمی توانیم از آزادی در حضور هواداران پرشورمان استفاده کنیم. مطمئنم بازی سختی خواهیم داشت اما به نتیجه ای که می خواهیم می رسیم.

پیروانی درباره امتناع میزبانی از بازی الغرافه مقابل پرسپولیس گفت: متاسفانه این اتفاق خوبی نبود. من نباید مسئول باشم کسانی که تصمیم می گیرند و باعث شده اند حداقل دو بازی خوب مقابل کشورمان نداشته باشیم باید پاسخگو باشند. اگر بازی مقابل پاختاکور در آزادی و در شرایط خوبی برگزار می شد، قطعا پیروز می شدیم. وقتی کسی خواب است می توانید او را بیدار کنید اما وقتی کسی به خواب می رود حتی 50 نفر هم نمی توانند او را بیدار کنند. من همیشه می گویم و به هیچ کس نمی خورد؛ شما سه سال است که ورزشگاه آزادی را تعمیر می کنید. شرایط را فراهم کنیم تا بتوانیم حداکثر میزبانی را در کشور خودمان داشته باشیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا دوبی برای میزبانی این دیدار انتخاب می شود، گفت: باشگاه باید انتخاب کند. ما پرسپولیسی هستیم و هر جا بازی می کنیم باید به نتیجه دلخواه هواداران برسیم.

پیروانی درباره کیفیت تیم پرسپولیس گفت: تیم، نفرات و کادر فنی خوبی داریم. مطمئن باشید فوتبال برد و باخت دارد اما ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم هم سطح پرسپولیس در جدول ظاهر شویم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)