افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

دمای هوا در برخی مناطق اصفهان به زیر صفر رسید – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 410386
دمای هوا در برخی مناطق اصفهان به زیر صفر رسید – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

مینا معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ایستگاه میم با حداقل دمای 3.5 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان بود. به گفته وی، کمینه دمای هوا در شهرهای نواحی غربی استان از جمله پسر فکر کرد، متنداران، چادگان و اسلام آباد mogoi از توابع فریدونشهر به منفی صفر درجه نیز رسیده است. […]

مینا معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ایستگاه میم با حداقل دمای 3.5 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان بود.

به گفته وی، کمینه دمای هوا در شهرهای نواحی غربی استان از جمله پسر فکر کرد، متنداران، چادگان و اسلام آباد mogoi از توابع فریدونشهر به منفی صفر درجه نیز رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به تداوم کاهش دما در 24 ساعت آینده خاطرنشان کرد: طی امروز و فردا یکشنبه به دلیل فعالیت سامانه. رسوب دهنده در جنوب به ویژه در نیمه جنوبی استان ناپایداری به صورت افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش باران را انتظار داریم.

معتمدی افزود: بارش سیل آسا، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و برف و مه در مناطق مرتفع و سرد بویژه سمیرم. دهقانانشهرضا، نسخه و گله شدت بارندگی در مناطق مرزی با استان کهگیلویه و راننده احمد خواهد بود.

وی افزود: احتمال ایجاد اختلال در سفرهای جاده ای وجود دارد. سیل پله ها، جریان آب، رعد و برق، لغزنده به ویژه در جاده ها و گردنه های کوهستانی به دلیل بارش برف؛ بنابراین به هموطنان توصیه می شود در تردد در جاده ها به ویژه در مناطق کوهستانی احتیاط کنند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه طی 24 ساعت منتهی به صبح امروز شنبه در ایستگاه های باران سنجی بارش باران ثبت نشده است، ادامه داد: امروز گرم ترین نقطه استان کاشان با حداکثر دمای 22 درجه است. سانتیگراد بالای صفر.

به گفته معتمدی حداکثر دما کلان شهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 20 درجه سانتی گراد بالای صفر و حداقل دمای آن در خنک ترین ساعات به 3 درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.