افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

دل بیش از 12000 کارمند خود را برای تمرکز بر هوش مصنوعی اخراج کرد

  • کد خبر : 319653
دل بیش از 12000 کارمند خود را برای تمرکز بر هوش مصنوعی اخراج کرد

بر اساس گزارش های بازار، روزنامه The Register در گزارش خود عنوان می کند که به نظر می رسد اکثر این کارمندان مربوط به بخش فروش دل هستند. علاوه بر این، بر اساس این گزارش، دل که تعداد دقیق کارکنان اخراج شده را اعلام نکرده است، به آنها تا 26 هفته سابقه کار پرداخت خواهد […]

بر اساس گزارش های بازار، روزنامه The Register در گزارش خود عنوان می کند که به نظر می رسد اکثر این کارمندان مربوط به بخش فروش دل هستند. علاوه بر این، بر اساس این گزارش، دل که تعداد دقیق کارکنان اخراج شده را اعلام نکرده است، به آنها تا 26 هفته سابقه کار پرداخت خواهد کرد.

علاوه بر این، پاداش های جزئی اضافی نیز ممکن است برای برخی از کارمندان در نظر گرفته شود. نکته دیگری که ذکر شد این است که برخی از کارمندان سابق دل از از دست دادن برخی از انگیزه های بلندمدت خود مانند اختیار خرید سهام شکایت کرده اند.

تمرکز دل بر هوش مصنوعی

بلومبرگ در گزارش خود در این مورد همچنین اعلام کرده است که دل قصد دارد هنگام انجام این سازماندهی مجدد، بیشتر بر فروش محصولات و سرورهای مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز کند. با این حال، غول فناوری که برای فروش رایانه های شخصی شناخته شده است، در شرف تغییر قابل توجهی است.

اگر این گزارش درست باشد، دل تنها شرکت فناوری نیست که اخیرا تصمیم به اخراج کارکنان گرفته است. این هفته همچنین اعلام کرد که 15 درصد از نیروی کار خود (یا حدود 16000 کارمند) را به عنوان بخشی از برنامه های خود برای کاهش هزینه های عملیاتی و هزینه های سرمایه ای اخراج می کند. مدیر مالی اینتل از این اقدام به عنوان تصمیمی برای بهبود سود و تقویت ترازنامه شرکت یاد کرد. البته این خبر برای سرمایه گذاران خوشایند نبوده است، زیرا سهام این غول فناوری از زمان اعلام این خبر بیش از 35 درصد سقوط کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.