افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

دلیل عدم بازگشت به پرسپولیس چه بود؟ / اختلاف مالی بود! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 308354
دلیل عدم بازگشت به پرسپولیس چه بود؟  / اختلاف مالی بود!  – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

اختلاف علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس به اوج خود رسیده و طرفین به هیچ وجه از مواضع خود کوتاه نمی آیند. همه چیز از 9 خرداد 1403 شروع شد، جایی که علیرضا بیرانوند با الحاقیه ای قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و اعلام کرد که این کار قانونی است و تخلفی در این زمینه […]

اختلاف علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس به اوج خود رسیده و طرفین به هیچ وجه از مواضع خود کوتاه نمی آیند.

همه چیز از 9 خرداد 1403 شروع شد، جایی که علیرضا بیرانوند با الحاقیه ای قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و اعلام کرد که این کار قانونی است و تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است. بیرانوند از بند فسخی استفاده کرد که بر اساس آن می توانست 15 روز پس از پایان مسابقات و در صورت عدم دریافت مطالبات خود به صورت یک طرفه قرارداد را فسخ کند.

اما بلافاصله پرسپولیس و تیم حقوقی اش وارد عمل شدند و از بیرانوند شکایت کردند. آنها معتقدند تمام مطالبات بیرانوند پرداخت شده و او حق فسخ یک طرفه قرارداد را ندارد. بعداً بیرانوند رسما راهی تراکتور شد و هنوز شکایت طرفین به رای نهایی نرسیده و هیچکس نمی داند دروازه بان شماره یک تیم ملی تحریم می شود یا فدراسیون نتیجه را به نفع او اعلام می کند. .

نکته جالبی در این میان وجود دارد که رضا درویش در مصاحبه خود به آن اشاره کرده است. ماجرا از این قرار است که حدود دو هفته پیش مذاکراتی با بیرانوند انجام شد و قرار شد او به پرسپولیس برگردد اما با همان قرارداد قبلی. بیرانوند می خواست برگردد اما با رقمی بیشتر و مبلغی بیشتر از پولی که پرسپولیس برایش رزرو کرده بود. بزرگترین مانع برای بازگشت، قرارداد بیرانوند با تراکتور بود.

مذاکرات مدیران پرسپولیس با مسئولان تراکتورسازی آغاز شد. در ابتدا باشگاه خواستار غرامت 20 میلیاردی شد اما پس از مذاکره این رقم به 7 میلیارد رسید. قرار شد مبلغ به حساب تراکتور واریز شود و رضایت نامه بیرانوند به نام پرسپولیس صادر شود. مرحله بعدی توافق مالی برانوند با پرسپولیس بود که البته به نتیجه نرسید. بیرانوند ظاهرا درخواست امضای قرارداد 55 میلیاردی کرده بود که مسئولان پرسپولیس قبول نکردند.

بازی بیرانوند و درویش به همین ترتیب لغو شد و روز بعد دروازه بان تیم ملی رسما پیراهن تراکتورسازی را بر تن کرد. حال باید منتظر ماند و دید رای نهایی فدراسیون فوتبال چه خواهد شد؟ نه پرسپولیس و نه بیرانوند کوتاه نمی آیند. بنابراین، بعید است که پایان خوبی داشته باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)