افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

دلیل دسترسی به اسناد فوق محرمانه آمریکا در مورد تدارک اسرائیل برای حمله به ایران چیست؟

  • کد خبر : 404256
دلیل دسترسی به اسناد فوق محرمانه آمریکا در مورد تدارک اسرائیل برای حمله به ایران چیست؟

به گزارش جهان مانا، این اسناد دارای مهر «فوق محرمانه» هستند و جزئیات آمادگی ارتش اسرائیل برای حمله تلافی جویانه به ایران را توضیح می دهند. تاریخ این اسناد 15 و 16 اکتبر (24 و 25 اکتبر) می باشد. در این اسناد آمده است که آمریکا از 8 اکتبر شاهد انتقال دست کم 16 موشک […]

به گزارش جهان مانا، این اسناد دارای مهر «فوق محرمانه» هستند و جزئیات آمادگی ارتش اسرائیل برای حمله تلافی جویانه به ایران را توضیح می دهند. تاریخ این اسناد 15 و 16 اکتبر (24 و 25 اکتبر) می باشد.

در این اسناد آمده است که آمریکا از 8 اکتبر شاهد انتقال دست کم 16 موشک بالستیک هوایی و حداقل 40 موشک دیگر توسط نیروی هوایی اسرائیل به یکی از پایگاه های هوایی این کشور بوده است.

علاوه بر این، ادعا شده است که نیروی هوایی اسرائیل در 15 اکتبر مانورهای سوخت‌گیری میانی و عملیات جستجو و نجات رزمی را با مشارکت تعداد قابل توجهی از هواپیماهای خود انجام داده است. علاوه بر این، در این اسناد آمده است که نیروی هوایی اسرائیل برای حمله پهپادی آماده می شود.

اکنون که ایالات متحده اصالت این اسناد را تایید کرده است. گمانه زنی هایی در مورد دلیل مفقود شدن این اسناد وجود داشته است.

آیا این کار هکرها است؟

این در حالی است که گروهی بر این باورند که افشای این اطلاعات پس از حمله هکرهای وابسته به جمهوری اسلامی رخ داده است و نشان دهنده ساختارهای نظامی آمریکا و کاخ سفید توسط اشراف اطلاعاتی این کشور است.

به گزارش یورونیوز، گروه دیگری نیز دولت جو بایدن را متهم کرده است که این اطلاعات را برای به تعویق انداختن حمله اسرائیل به بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که حدود دو هفته دیگر برگزار می شود، متهم کرده است تا شانس پیروزی کامالا هریس در برابر دان را افزایش دهد. دونالد ترامپ را ناامید کنید.

گروه سوم معتقدند که این درز اطلاعات توسط سیستم اطلاعاتی اسرائیل انجام شده است.

در عین حال، فرضیه های دیگری نیز وجود دارند که نسبت به سه فرضیه قبلی کمتر فراوانی دارند.

با وجود این، هنوز شواهد کافی برای اثبات هیچ یک از فرضیه ها وجود ندارد، اما تحولات آینده ممکن است با رد یا تأیید این اطلاعات پاسخی را ارائه دهد.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.