افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

دلیل جعلی بودن تیم هند/تراکتور باید در کمیته انضباطی AFC مطرح کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 380921
دلیل جعلی بودن تیم هند/تراکتور باید در کمیته انضباطی AFC مطرح کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال ایران تراکتور و موهن باغان در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه در ورزشگاه یادگار امام رو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی برگزار می شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در مورد آن اظهار نظر کند. رضا شاه منصوری […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال ایران تراکتور و موهن باغان در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه در ورزشگاه یادگار امام رو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی برگزار می شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در مورد آن اظهار نظر کند.

رضا شاه منصوری کارشناس حقوقی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مسائل حقوقی عدم برگزاری این جلسه اظهار داشت: امکان برگزاری مسابقه منحصرا و مشخصا بر عهده برگزارکنندگان و متولیان برگزاری این دیدار خواهد بود. تا جایی که من اطلاع دارم ناظران AFC در ایران برای این دیدار حضور دارند و داوران هم آمده اند.

وی ادامه داد: از شواهد مشخص است که شرایط برای برگزاری بازی مهیا است و اگر به وضعیت اجتماعی و شرایط فعلی ایران نگاه کنیم، برگزاری بازی در کشور ما کاملا امکان پذیر است و من معتقدم که تیم هند دلیل نادرستی برای عدم حضور مقابل تیم تراکتورسازی ارائه کرده است. این موضوع با تشکیل تیم منسجم حقوقی امکان مطرح شدن به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد.

شاه منصوری در خصوص جریمه احتمالی تیم مهن باغان گفت: با توجه به عدم حضور تیم میهمان در زمین میزبان، نتیجه بازی القاعده باید 3 بر صفر به سود تراکتور و تیم هند باشد. با تعلیق انضباطی و جریمه نقدی مواجه خواهد شد. در واقع اگر قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا را مطالعه کنیم متوجه می شویم که حضور تیم ها طبق برنامه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا از اهمیت بالایی برخوردار است و تخلف از یک مسابقه رسمی منجر به مجازات شدید انضباطی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.