افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

دلیل بیکاری مجید قصه بازیگر

  • کد خبر : 278147
دلیل بیکاری مجید قصه بازیگر

آفتاب نیوز: مهدی باغربیگی بازیگر نقش مجید در سریال «قصه های مجید» به تهیه کنندگی زنده یاد کیومرث پور احمد از علت بیکاری خود در سینما و تلویزیون گفت. این بازیگر گفت: کم و بیش به من پیشنهاد می دهند اما انصافاً در دو سه سال اخیر کار نکردم. متأسفانه از زمانی که ویروس کرونا […]

آفتاب نیوز:

مهدی باغربیگی بازیگر نقش مجید در سریال «قصه های مجید» به تهیه کنندگی زنده یاد کیومرث پور احمد از علت بیکاری خود در سینما و تلویزیون گفت. این بازیگر گفت: کم و بیش به من پیشنهاد می دهند اما انصافاً در دو سه سال اخیر کار نکردم. متأسفانه از زمانی که ویروس کرونا وارد شد تا زمانی که تمام شد، دائماً بیمار بودم و 10 تا 15 بار به بیماری کرونا مبتلا شدم. بنابراین در آن مدت اگر کاری به من پیشنهاد می شد به خاطر خانواده ام قبول نمی کردم. ببینیم از این به بعد خدا چه می خواهد.

وی افزود: ما در شهرستان زندگی می کنیم و به طور معمول هیچ چیزی در اینجا ساخته نمی شود و همه کارها در تهران انجام می شود. هر کسی برای خودش گروهی دارد که با گروه خودش کار می کند. این روزها مشغول ساخت یک مجموعه مستند ویژه در حوزه هنری هستم. مثلاً اخیراً یک مستند برای مستضعفان ساختم که یک موسسه خیریه بود. وگرنه دیگه کار خاصی ندارم. اصفهان شهر زیبایی با موقعیت مکانی خوب است اما از آن استفاده نمی کنند. مهدی باقربیگی افزود: همه بازیگران نباید برای کار به تهران بیایند. تهران در حال انفجار است و به نظر من مدیران باید دید خود را کمی گسترش دهند و از این تمرکزگرایی و باندبازی بکاهند.

وی سپس حضور بازیگران تکراری در عرصه سینما و تلویزیون را برجسته کرد و اظهار داشت: مردم هم خسته هستند. هر کانالی که ما تماشا می کنیم مجموعه ای از افراد خاص است که مدام خود را تکرار می کنند. در مورد سکوها و سینما هم همینطور. از افرادی می شنوم که تنوع را دوست دارند. ما افراد با استعداد زیادی داریم، چرا فقط تعداد کمی همیشه کار می کنند؟ این را نمی گویم، چون در این مدت واقعاً دنبال کار نبودم و حوصله کار نداشتم. فقط پنج شش ماه از شروع کارم می گذرد و دوست دارم کار کنم.

باخربیگی با یادی از مرحوم کیومرث پوراحمد و همکاری وی با این کارگردان فقید گفت: وقتی آقای پوراحمد به تلخی ما را ترک کرد، حال و حوصله خوبی برای صحبت و پاسخگویی به تلفنم نداشتم. تا همین اواخر حالم بد بود و با اینکه یک سال از مرگش می گذرد هنوز باورم نمی شود. روزهای تلخی داشتم من مرتب با آقای پوراحمد ارتباط داشتم، چه ایشان به اصفهان بیایند و چه من به تهران. من هنوز با خانواده او در ارتباط هستم. متأسفانه این اتفاق آنقدر ناگهانی و تکان دهنده بود که هنوز هم بسیار ناراحت هستم. روحت شاد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.