افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

دلیل اصلی توقیف موتورسیکلت چیست؟

  • کد خبر : 200420
دلیل اصلی توقیف موتورسیکلت چیست؟

به گزارش رکنا، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: بیش از یک ماه است که پروژه ای تحت عنوان پلیس 10 در حال اجراست که بخشی از این طرح مربوط به تخلفات موتورسیکلت راه می رود. وی با بیان اینکه واقعاً موافق نیستم که موتورسیکلت با وجود رعایت تمام قوانین […]

به گزارش رکنا، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: بیش از یک ماه است که پروژه ای تحت عنوان پلیس 10 در حال اجراست که بخشی از این طرح مربوط به تخلفات موتورسیکلت راه می رود.

وی با بیان اینکه واقعاً موافق نیستم که موتورسیکلت با وجود رعایت تمام قوانین و مقررات و کلاه ایمنی توسط ماموران راهنمایی و رانندگی رانندگی کند، افزود: هدف ما در این طرح تذکر، توجه و آموزش موتورسواران است. در اولویت دوم اگر مورد حاد داشته باشند، تا حد امکان سعی می کنیم موتور سیکلت را به صورت ساعتی و موقت در محلی که همان لبه میدان یا تقاطع در حال اجرای این طرح است متوقف کنیم. انجام شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در ادامه تصریح کرد: بازداشت موقت پس از دریافت تذکرات و آموزش های لازم به راننده موتور سیکلت اجازه عبور داده می شود.

سردار حسینی وی خاطرنشان کرد: برخی تخلفات از جمله تخریب پلاک خودرو، عبور از پیاده رو، اماکن ممنوعه یا خطوط ویژه نیازمند توقیف است.

و افزود: من از این قشر زحمتکش هستم که همیشه بر آن تاکید شده است و می دانیم که درصد بالایی از موتورسواران افراد زحمتکش این جامعه هستند که اکثریت با این وسیله امرار معاش می کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور افزود: در شهری یک میلیون نفری مانند تهران که روزانه بیش از 8 میلیون موتورسیکلت و خودرو و بیش از 20 میلیون نفر در آن تردد می کنند، نمی توانیم بی نظمی بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم از رفتارهای خطرناک موتورسواران مانند عبور از پیاده روها و اماکن ممنوعه، رانندگی خلاف جاده، ایجاد آلودگی و صدای غیرعادی و سایر رفتارهایی که موجب آزار و اذیت می شود، به شدت شکایت دارند. مندهستند خاطرنشان کرد: مطالبه مردم از پلیس این است که چرا پلیس رسیدگی نمی کند.

حسینی در خصوص استفاده از کلاه ایمنی گفت: اتفاقی که مستقیماً برای خود مردم اثرات زیانباری دارد استفاده از کلاه ایمنی است که باید نسبت به سلامت این قشر از کاربران ترافیکی حساس باشیم و نمی‌توانیم آن را اختیاری کنیم. که خود شخص دوست ندارد این اصلا منطقی نیست بنابراین امیدواریم با انجام اقدامات مختلف بتوانیم شرایط مناسبی را برای افراد جامعه ایجاد کنیم تا افراد کمتری در ترافیک باشند. صدمه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.