افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

دلایل “سرد” بودن بازی پرسپولیس و سپاهان / راه قهرمانی ارتش سرخ – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 251656
دلایل “سرد” بودن بازی پرسپولیس و سپاهان / راه قهرمانی ارتش سرخ – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان چهارشنبه گذشته 21 اردیبهشت در روز بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس و سپاهان با کسب یک امتیاز این دیدار به ترتیب 53 و 46 امتیازی شدند و به ترتیب در […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان چهارشنبه گذشته 21 اردیبهشت در روز بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس و سپاهان با کسب یک امتیاز این دیدار به ترتیب 53 و 46 امتیازی شدند و به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول قرار گرفتند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این دیدار اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس کار سختی داشتند و حریف آنها یکی از تیم های خوب این فصل بود. شرایط بازی به گونه ای بود که موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد نشد و در این بین فکر می کنم داور بازی را خوب هدایت نکرد.

وی ادامه داد: به نظر من داوران در بسیاری از مسابقات این فصل تاثیر داشتند و در بازی نیز داور وقفه های زیادی در بازی ایجاد کرد، تصمیمات تاثیرگذاری گرفت و قضاوت خوبی نداشت. مربیان باید برای چنین مسابقات مهمی از داورانی استفاده کنند که بتوانند تصمیمات خوبی بگیرند و مهمتر از همه اینکه بتوانند بازیکنان را مدیریت کنند.

درخشان افزود: پرسپولیس اگر در لیگ به قهرمانی می رود باید در پنج هفته باقی مانده امتیاز لازم را کسب کند. با توجه به تساوی استقلال شانس قهرمانی وجود دارد و بازیکنان و هواداران نباید ناامید شوند و در این بین وظیفه بازیکنان و کادرفنی سنگین شده و نباید در این 5 بازی اشتباه کنند.

این کارشناس فوتبال در خصوص دیدار هفته آینده پرسپولیس و نساجی تصریح کرد: همانطور که گفتم جای اشتباه نیست و پرسپولیس برای برد باید پا به میدان بگذارد. درست است که نساجی در این هفته توانست ذوب آهن را شکست دهد و قطعا بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای رویارویی با پرسپولیس دارند اما با توجه به نتایج کسب شده پرسپولیس به 3 امتیاز بازی نیاز مبرم دارد.

این کارشناس فوتبال در پایان تصریح کرد: امیدوارم در دیدارهای باقی مانده شاهد قضاوت خوب داوران باشیم تا تیم ها شکست نخورند و در نهایت اتفاقاتی بیفتد که باعث خوشحالی پرسپولیسی ها شود و این تیم دوباره تکرار شود. قهرمانی را کسب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=251656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.