افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

دلایل افزایش قدرت خرید کارگران و بازنشستگان باید در فضای تعاملی ارائه شود.

  • کد خبر : 184849
دلایل افزایش قدرت خرید کارگران و بازنشستگان باید در فضای تعاملی ارائه شود.

به گزارش بازار، علیحسین رعیتی فرد در نشست دوستانه با اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان استان تهران اظهار داشت: از نظرات، پیشنهادات کارشناسان و جلساتی با جامعه کارگری و فعالان گروه های مختلف برای تعیین حقوق استقبال می کنیم. وی تاکید کرد: به منظور رفع دغدغه جامعه بازنشستگان و استماع نظر این قشر […]

به گزارش بازار، علیحسین رعیتی فرد در نشست دوستانه با اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان استان تهران اظهار داشت: از نظرات، پیشنهادات کارشناسان و جلساتی با جامعه کارگری و فعالان گروه های مختلف برای تعیین حقوق استقبال می کنیم.

وی تاکید کرد: به منظور رفع دغدغه جامعه بازنشستگان و استماع نظر این قشر و انجام هماهنگی های لازم، از نماینده اتحادیه عالی کارگران بازنشسته برای حضور در یکی از جلسات شورای عالی کار دعوت به عمل می آید. . و ارائه پیشنهادات به اعضای شورا.

رعیتی فرد با اشاره به مشخصات قانون کار در خصوص اجرای حقوق منطقه ای افزود: پیشنهاد حقوق مناطق به تازگی از سوی وزارت اقتصاد و دارایی مطرح و در کمیته های کارشناسی شورای عالی کار مورد بررسی قرار گرفته است. هفته گذشته نیز جلسه ای به همین منظور برگزار شد.

وی با اشاره به نگرانی جامعه کارگری و بازنشستگان از حداقل دستمزد سال آینده گفت: تاکنون موضوع دستمزد 1403 در جلسات شورای عالی کار مطرح نشده است، بلکه در جلسات کارشناسی این شورا مطرح شده است. کمیته ها آغاز شد.

معاون روابط کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: به این ترتیب نظرات شرکای اجتماعی با رویکرد کارشناسی گرفته و جمع بندی می شود و در نهایت با رای و نظر شورای عالی کار تلاش می شود. به رقم قابل قبولی برای حقوق سال آینده برسد.

وی تاکید کرد: واحدهای بزرگ و صنعتی مشکل چندانی با افزایش حقوق ندارند، اما این موضوع برای واحدهای کوچک که میزان اشتغال قابل توجهی را در کشور نشان می دهند حائز اهمیت است.

رعیتی فرد از همکاری و همکاری کانون عالی کارگران بازنشسته کشور و کانون کارگران بازنشسته شهر تهران در نظارت کارشناسانه بر مطالبات و مشکلات بازنشستگان و رفع آنها قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم در بهمن ماه سال جاری جلسات همفکری در خصوص مسائل مربوط به کار و جامعه مولد را با حضور تشکل های صنفی، بازنشستگان و کسبه برگزار کنیم.

معاون روابط کار تعاون نیز به تشریح وضعیت کنونی منطقه پرداخت و اظهار داشت: عبور از این وضعیت نیازمند تعامل، ظرفیت و تلاش همه جانبه بیشتر است.

وی گفت: در آستانه انتخابات مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی هستیم و این انتخابات در سرنوشت همه اقشار کشور موثر خواهد بود و مشارکت، مشارکت و انتخاب آگاهانه موجب تقویت و توسعه کشور و رفع مشکلات خواهد شد.

رعیتی فرد در پایان تاکید کرد: باید نگاه ملی و منطقه ای را از مسائل حزبی، سیاسی و داخلی جدا کرده و با هم و یک صدا برای ایران و دفاع از کشور تلاش کنیم و با حضور در پای صندوق های رای، دشمنان را شکست دهیم. ایران بیشتر از همیشه

در ابتدای این جلسه اعضای هیات مدیره و بازرسان کانون کارگران بازنشسته استان تهران با ارائه گزارش عملکرد، نظرات، دغدغه ها و پیشنهادات خود را در خصوص موضوعات مرتبط از جمله نحوه تعیین حداقل دستمزد سال 1403 بیان کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.