افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

دلار حلال!

  • کد خبر : 226036
دلار حلال!

۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ۰۰:۰۱:۰۲ | | کد خبر: 55885 این بازیکن هواداران پرسپولیس را به وجد آورد. به گزارش 9 صبح، اگر قرار است بازیکن خارجی به فوتبال ایران بیاید، دوست دارم او هم ویژگی های اورونوف را داشته باشد. اگرچه پیروزی پرسپولیس مقابل نفتوگز گچساران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران دور از […]

این بازیکن هواداران پرسپولیس را به وجد آورد.

به گزارش 9 صبح، اگر قرار است بازیکن خارجی به فوتبال ایران بیاید، دوست دارم او هم ویژگی های اورونوف را داشته باشد.

اگرچه پیروزی پرسپولیس مقابل نفتوگز گچساران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران دور از انتظار نبود اما برتری 3 تیم ارتش سرخ در این دیدار با چنان کیفیتی به دست آمد که دل هواداران را شاد کرد. قرمزها با پیروی از مسیری که تحت هدایت اسمار ویرا طی کردند، فوتبال خوب و تهاجمی به نمایش گذاشتند، موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کردند و در نهایت قاطعانه به دور بعدی مسابقات صعود کردند.

یکی از نکاتی که در این دیدار جلب توجه کرد، عملکرد خوب 2 خرید خارجی از پرسپولیس بود که در پنجره زمستانی برای این تیم جذب شدند. عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف پس از بازی با ذوب آهن به عنوان بازیکن تعویضی، این بار با یازده اصلی به میدان رفتند و باز هم مانند آن مسابقه حس مثبت ناظران را برانگیختند. در این میان عملکرد اورونوف ازبکستانی بسیار دیدنی و تاثیرگذار بود و هواداران را به وجد آورد.

بارها در محکومیت خریدهای بد خارجی در فوتبال ایران نوشته ایم و قطعا همچنان روی این موضوع حساس خواهیم بود چرا که اولاً اصل به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی زمانی توجیه می شود که کیفیت مشابهی در بین بازیکنان داخلی وجود نداشته باشد. نکته دوم این است که به خصوص در شرایط فعلی گرانی و کمبود ارز، جذب بازیگران خارجی باید با وسواس بسیار بیشتری همراه باشد. با تمام این ملاحظات باید امیدوار بود که اگر قرار است بازیکنی غیرایرانی به خدمت گرفته شود، حداقل در حد آقای ارونوف باشد. وینگر جوان ازبکستانی که در این 2 بازی به وضوح توانایی های خود را به نمایش گذاشته است.

او سریع و جسور است و با تکنیک بالای خود هر وقت بخواهد خط دفاع حریف را به هم می زند. در نتیجه هواداران از حضور چنین بازیکنی لذت می برند و بسیاری از آنها نیز راضی هستند اگر مقداری ارز از کشور خارج شود (البته در حد اعتدال) برای خرید چنین بازیکنانی خرج کنند.

منبع: همشهری آنلاین


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.