افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

دفتر ملی مبارزه با فساد اوکراین یک طرح فساد بزرگ را محکوم کرد

  • کد خبر : 203306
دفتر ملی مبارزه با فساد اوکراین یک طرح فساد بزرگ را محکوم کرد

دفتر ملی مبارزه با فساد اوکراین طرحی را برای خرید محصولات برای وزارت دفاع اوکراین با قیمت های گزاف فاش کرد. گزارش کردن خبرگزاری بیشتر به گزارش تاس، اداره ملی مبارزه با فساد اوکراین یک طرح فساد بزرگ در وزارت دفاع اوکراین را کشف کرده است که در بیش از 20 جعبه اسناد به عنوان […]

دفتر ملی مبارزه با فساد اوکراین طرحی را برای خرید محصولات برای وزارت دفاع اوکراین با قیمت های گزاف فاش کرد.

گزارش کردن خبرگزاری بیشتر به گزارش تاس، اداره ملی مبارزه با فساد اوکراین یک طرح فساد بزرگ در وزارت دفاع اوکراین را کشف کرده است که در بیش از 20 جعبه اسناد به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد قرارداد خدمات غذایی فاش شده است.

بازرسان اوکراینی ضد فساد وجود این طرح فاسد را تأیید کردند، که اجازه می داد قیمت ها برای دسته بندی های خاص محصولات به طور قابل توجهی افزایش یابد.

بر اساس بیانیه دفتر ملی مبارزه با فساد اوکراین، در نتیجه این طرح، تامین کنندگان “سودهای زیادی به دست آوردند و از توافقات خود با ارتش سوء استفاده کردند.”

این بیانیه می افزاید که “این طرح به تامین کنندگان اجازه می دهد تا از قیمت گروه های خاصی از کالاها سوء استفاده کنند.”

در پی این خبر عکس هایی از بیش از 20 جعبه اسناد منتشر شده است که گفته می شود در جریان تحقیقات تنها یک سوم اسناد کشف شده است.

آلا باسالووا، رئیس دپارتمان حسابرسی دولت اوکراین در مصاحبه با خبرگزاری اوکراین گفت: تعدادی از مقامات اوکراینی جنگ را فرصتی برای ثروتمند کردن خود به هزینه دولت می دانند. به گفته وی، میزان خسارت کشف شده در بازرسی های سازمان های دولتی در سال های 2022-2023 چندین برابر شده است.

در ژانویه 2023، اطلاعاتی نیز در رسانه های اوکراین منتشر شد مبنی بر اینکه وزارت تخم مرغ را برای پرسنل نظامی با قیمتی دو تا سه برابر بیشتر از قیمت خرده فروشی خریداری کرده است.

افشای یک طرح فساد در مقیاس بزرگ در وزارت دفاع اوکراین

اما در مرداد همان سال رسوایی جدیدی در وزارت دفاع مبنی بر خرید کاپشن های استتار سبک مانند کاپشن زمستانی با قیمتی سه برابر قیمت واقعی در وزارت دفاع به وجود آمد. همچنین فاش کرد که این وزارتخانه کلاه ایمنی را با قیمتی نامتعارف خریداری کرده است که دارای سطح حفاظتی بوده و ضرورتی ندارد.

سپس الکسی رزنیکوف وزیر دفاع و همه معاونانش برکنار شدند، پرونده های جنایی علیه چندین مقام ارشد وزارت باز شد و رستم امیروف به عنوان وزیر جدید منصوب شد و اعلام کرد که مبارزه با فساد یکی از اولویت های اصلی وی خواهد بود. وظایف

۳۱۰۳۱۰

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.