افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

دفاع مقدس نماد همبستگی در حماسه باشکوه مقاومت ملت بزرگ ایران است.

  • کد خبر : 369806
دفاع مقدس نماد همبستگی در حماسه باشکوه مقاومت ملت بزرگ ایران است.

به گزارش میراث آریا، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلی قدس قم اظهار داشت: دفاع مقدس با وجود سختی ها و آسیب هایی که متحمل شد، سرشار از درس، درس، عزت، صبر و استقامت است. و استقلال کشور نیز در این زمان تضمین شده است. امام جمعه قم […]

به گزارش میراث آریا، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلی قدس قم اظهار داشت: دفاع مقدس با وجود سختی ها و آسیب هایی که متحمل شد، سرشار از درس، درس، عزت، صبر و استقامت است. و استقلال کشور نیز در این زمان تضمین شده است.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس نه تنها کشور را از آسیب ها حفظ کرد. بلکه کشور دوست و برادر عراق و عتب مقدس را از چنگ حزب بعث کافر و حامیان آن نجات داد.

خبرگان رهبری تاکید کرد: دفاع مقدس و پیام های نظام اسلامی به گونه ای الگو شده است که نیروی مقاومت در منطقه لرزه بر سر رژیم غاصب صهیونیستی انداخته است، به گونه ای که کار این رژیم بر باد رفته است. در عملیات دیوانه وار.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: به یاری خداوند به زودی شاهد سقوط آن رژیم جنایتکار و نجات مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود.

امام جمعه قم تصریح کرد: خانواده ها، مدارس، مساجد، هیئات مذهبی و رسانه ها دفاع مقدس را به وفور، شیرین و آموزنده یاد کنند و جوانانی را که در جریان این حماسه بزرگ نبودند، آگاه کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: باید روحیه دینی، ایمان دینی، عفاف و پوشش اسلامی و همچنین تعهد به انقلاب اسلامی در کشور تقویت شود. نوجوانان و جوانان در دوران تحصیل.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه این اقدام باید قبل از نفوذ دشمنان فرهنگی بر نسل جوان تحت تاثیر فرهنگ مبتذل انجام شود، گفت: جوانان بهتر حرف اولیاء و مربیان خود را بپذیرند.

امام جمعه قم همچنین به لزوم تشویق فرزندان به علم آموزی و حرفه آموزی اشاره کرد و گفت: اگر والدین انتقادی در این خصوص دارند نباید آن را در مقابل فرزندان خود مطرح کنند. اما برای انتقال به معلمان و مسئولان.

وی همچنین با بیان اینکه باید سطح تحمل کودکان و نوجوانان را برای مواجهه با مشکلات بالا برد، تصریح کرد: آنها باید بتوانند به صورت منطقی با مشکلات جامعه مقابله کنند.

آیت الله سعیدی بر آشنایی جوانان با الگوهای رفتاری مطلوب تاکید کرد و افزود: این کار باید قبل از الگو گرفتن از سوی دشمنان برای جوانان انجام شود.

وی خطاب به معلمان و اساتید گفت: برای اینکه فرزندان و دانش آموزان شما در آینده شخصیت های ممتازی داشته باشند و به نفع جامعه باشند از هر گونه تنبیه و تحقیر بی مورد نسبت به آنان بپرهیزید.

امام جمعه قم در پایان سخنان خود از دانش آموزانی که هر هفته در اردوی نماز جمعه خدمت می کنند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.