افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

دفاع مقدس دورانی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است

  • کد خبر : 370940
دفاع مقدس دورانی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای تاکید کرد: دفاع مقدس برهه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است و گنجینه های ارزشمندی از ایثار، ولایتمداری، بصیرت و میهن پرستی را در خود جای داده است. خبرگزاری میزان – ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس، این دوران ارزشمند […]

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای تاکید کرد: دفاع مقدس برهه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است و گنجینه های ارزشمندی از ایثار، ولایتمداری، بصیرت و میهن پرستی را در خود جای داده است.

خبرگزاری میزان – ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس، این دوران ارزشمند را مقطعی تاریخی در تاریخ ایران اسلامی دانست.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه ساله با فرا رسیدن سی و یکم شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره بزرگانی که به مدد یاران شهدا، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اجابت کردند. نامیده شده در ذهن «هل من ناصر یانصرانی» امام امت زندگی می کند و در کربلا حماسه ای در ایران اسلامی برای همیشه خلق شد.

دفاع مقدس لحظه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی و دارای گنجینه های ارزشمند ایثار، ولایتمداری، بصیرت و میهن پرستی است که با رشادت ها و جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دلاور ایران اسلامی با اعتماد به سلاح ایمان و در این دوران پرافتخار، برخلاف دوران گذشته، حتی یک نقطه از خاک ما از خاک پاک کشورمان جدا نشد، اما متجاوز تسلیم اراده ملت بزرگ ایران شد.

جنگ 8 ساله توسط دشمنی که تا دندان مسلح بود و از حمایت همه جانبه قدرت های شرق و غرب برخوردار بود و آرزوی فتح تهران را در عرض یک هفته داشت، بر ملت سرافراز و نظام نوپای اسلامی تحمیل شد. . اما رهبری نبوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، ایستادگی و پایداری ملت ایران اسلامی و جانفشانی رزمندگان غیور، همه محاسبات و نقشه های شوم آنان را باطل کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با کمک سایر نیروهای کشور از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مردمی، نیروی انتظامی و جهاد سازندگی، علاوه بر توقف ماشین جنگی دشمن، با برنامه ریزی و اجرای عملیات گسترده عملیات های گسترده ای مانند فتح المبین، بیت القدس و طریق القدس، دشمن بعثی را مجبور به ترک میهن اسلامی کرد.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تجارب ارزشمند 8 سال دفاع مقدس و بهره گیری از عبرت های آموخته شده از این دوران سرنوشت ساز، در سایه تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) علی) و با تکیه بر دانش جوانان و متخصصان ملی در اوج اقتدار بوده و با گام نهادن خود در مسیر تمدن جدید همچنان به دنبال اقتدار و عزت است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک ولادت با سعادت رسول اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع)، هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و مفاخر و مقام معظم رهبری رژیم تحمیلی جنگ، جانبازان، آزادگان و خانواده های معزز شهدا و رزمندگان اعلام می دارد پای خان برای عزت و پایداری جمهوری اسلامی ایران و دفاع از تمامیت ارضی کشور عزیزمان آماده است و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.