افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

دغدغه تامین کالاهای اساسی در استان سمنان نداریم

  • کد خبر : 169424
دغدغه تامین کالاهای اساسی در استان سمنان نداریم

یادگار احمدی در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به تامین اقلام ضروری مورد نیاز مردم و با بیان اینکه اتاق اصناف استان سمنان گزارشی از وضعیت محصولات اساسی در بازارهای استان ارائه کرده است. تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار استان در مورد این گزارش ها بحث خواهد کرد. وی با بیان اینکه […]

یادگار احمدی در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به تامین اقلام ضروری مورد نیاز مردم و با بیان اینکه اتاق اصناف استان سمنان گزارشی از وضعیت محصولات اساسی در بازارهای استان ارائه کرده است. تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار استان در مورد این گزارش ها بحث خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برخی از محصولات از ثبات خوبی در بازارهای استان سمنان برخوردار هستند و برخی محصولات با نوسانات مواجه شده اند، افزود: این نواقص توسط نهادهای نظارتی در حال رصد است تا بتوانیم نوسانات را کنترل کنیم.

رئیس سازمان صمت استان سمنان با اشاره به تامین میوه و تره بار عید و ماه رمضان گفت: در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان مقرر شد کارگروهی به این منظور تشکیل شود تا می‌توانیم وضعیت میوه و تره بار استان را رصد کنیم و شهرهای جداگانه داشته باشیم.

احمدی با بیان اینکه یکی از وظایف این کارگروه نظارت و بررسی بازرگانی سایر استان ها در زمینه توزیع و عرضه میوه و تره بار است، گفت: میادین میوه و تره بار در مراکز استان ها توسط شهرداری ها ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه تکالیف قانونی در خصوص ایجاد این نوع مراکز وجود دارد، افزود: قیمت گذاری و کنترل بیشتر و در نهایت ارتقای کیفیت محصولات اساسی ارائه شده به مردم نتیجه ایجاد میوه و تره بار شهری است. مراکز

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از عرضه و نگهداری کالاها به مقدار مورد نیاز استان در ایام عید و ماه مبارک رمضان در انبارهای استان سمنان خبر داد و گفت: هیچ نگرانی از این بابت نخواهیم داشت. توجه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.