افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

دعوت از کارشناسان حوزه ارتباطات جهت حضور در رویدادهای مختلف نمایشگاه تلکام

  • کد خبر : 154603
دعوت از کارشناسان حوزه ارتباطات جهت حضور در رویدادهای مختلف نمایشگاه تلکام

به گزارش بازار به نقل از شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخم ضمن تاکید بر قدمت و اهمیت نمایشگاه مخابرات به عنوان محل تعامل شرکت ها و دست اندرکاران حوزه ICT کشور، تفاوت های اساسی این نمایشگاه را برشمرد. وی با توجه به تحولات فناوری در بخش‌های هوش مصنوعی و فناوری اشاره کرد و افزود: رویکردهای […]

به گزارش بازار به نقل از شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخم ضمن تاکید بر قدمت و اهمیت نمایشگاه مخابرات به عنوان محل تعامل شرکت ها و دست اندرکاران حوزه ICT کشور، تفاوت های اساسی این نمایشگاه را برشمرد. وی با توجه به تحولات فناوری در بخش‌های هوش مصنوعی و فناوری اشاره کرد و افزود: رویکردهای مبتنی بر تحول بنیادین مخابرات به سمت اقتصاد دیجیتال و تسلط اینترنت اشیا در بخش‌های مختلف و تجلی آن در ارتباطات قرن بیست و یکم. ، نمایشگاه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، رویدادهای مهم و نشست های ارزشمند بین کارشناسان.

بیدخام گفت: توسعه اقتصاد دیجیتال با افزایش تاثیر و پایداری ابتکارات مبتنی بر فناوری برای ایجاد اثرات پایدار و متوازن یکی از موارد قابل توجه در ورود قدرتمند شرکت‌های مخابراتی و سایر اپراتورهای ارتباطی به صحنه دیجیتال است. تحول و اتصال

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل بیان کرد: گروه مخابرات ایران با حضور شرکت های مخابرات ایران، گروه صنایع شهید کندی، شرکت شاسکوم، شرکت کارشاب، شرکت خدمات مخابراتی یکم، شرکت امید ژرف نگر، شرکت سیمین فر تهران، شرکت نوران سپهر. شرکت پردازش پارس بهینه، مجتمع صنعتی رفسنجان و شرکت پیشتازان دستاوردها و محصولات مختلف فناورانه خود را در سالن هفت نمایشگاه بین المللی مخابرات به دست اندرکاران عرضه می کنند.

وی افزود: از عموم کارشناسان، صاحب نظران و علاقمندان به حوزه مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال دعوت می کنیم تا با حضور در نمایشگاه مخابرات از آخرین خدمات و محصولات فناورانه شرکت های گروه مخابرات ایران بازدید کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.