افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

دشمن به دنبال دو قطبی شدن است.

  • کد خبر : 282091
دشمن به دنبال دو قطبی شدن است.

به گزارش گروه سیاسی زندگی; سرلشکر پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در نشست مسئولان روابط عمومی، رسانه ها و فعالان فضای مجازی بسیج همدان با عنوان حلقه امید افزود: نشستی با عنوان حلقه امید برگزار می شود. برگزار می شود تا پیام اهمیت «وحدت و امید به آینده» برای ملت […]

به گزارش گروه سیاسی زندگی; سرلشکر پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در نشست مسئولان روابط عمومی، رسانه ها و فعالان فضای مجازی بسیج همدان با عنوان حلقه امید افزود: نشستی با عنوان حلقه امید برگزار می شود. برگزار می شود تا پیام اهمیت «وحدت و امید به آینده» برای ملت ایران در افکار عمومی جهانیان باشد و دشمن با شناخت دقیق این دو مولفه را مورد هدف قرار داده و نشانه گذاری کرده است.

وی مولفه های اصلی مدار عملیاتی دشمن بر فراز کشورمان را گام اول تولید رسانه ای و استفاده از نخبگان برای کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: آنها به 50 میلیون ایرانی وابسته هستند که در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس و ظلم و ستم شاهان دست نشانده آمریکا و انگلیس را ندیدند، با سوء استفاده از این شکاف نسلی به دنبال کم رنگ کردن خدمات نظام هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: دشمنان می خواهند شرایط کنونی کشور را بحرانی جلوه دهند و بگویند تمام دنیای پشت مرزهای این کشور سرشار از امنیت، آرامش و آرامش است.

سردار شریف ادامه داد: اگر سطحی به مناطق همسایه نگاه کنیم، می بینیم که امنیت، رفاه، توسعه و پیشرفت کشور ما با کشورهایی که روابط خوبی با آمریکا داشتند و با سرنوشت صدام حسین قابل مقایسه نیست. حسنی مبارک، قذافی و کشورهایی که به مستکبرین امید داشتند، درس عبرت است.

وی اعلام کرد: تمام پیشرفت ها و الهامات ملت ایران مرهون تدابیر و رهنمودهای مجاهدان و رهبری حکیمانه امام راحل در استقرار نظام جمهوری اسلامی است.

سردار شریف گفت: ملت ایران 45 سال است که با سربلندی و الهام از نظام اسلامی به راه خود ادامه داده است و در این مسیر دشمنان عزم خود را جزم کرده و حتی اگر نفسشان تنگ شده باشد، برای مبارزه قدم برمی دارند. انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی که برگرفته از آموزه های اسلامی است تلاش می کند.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد خاموش کردن این نور هستند، افزود: امروز مخالفان با حاکمیت دین خدا و سعادت بشر در یک سو و گفتمان انقلاب اسلامی که شیوه جدیدی از حکومت و حکومت را پایه گذاری کرده است. مدیریت جامعه زیر پای ملت ها

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان می ترسند که گفتمان انقلاب اسلامی مورد قبول افکار عمومی قرار گیرد و مستکبران را سردرگم کنند.

سردار شریف با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ایران هراسی، یادآور شد: ایران تنها کشوری است که در 45 سال گذشته زیر ذره بین دشمن قرار گرفته و در صدر اخبار دنیا قرار دارد و دشمنان در تلاش هستند تا کاستی های خود را برجسته کنند. دستاوردهای آنها را کاهش دهند، اما خورشید هرگز پشت ابرها نمی ماند.

وی همچنین حمایت مردم ایران از فلسطین را برجسته کرد و گفت: ایرانیان در 45 سال گذشته به امام راحل و رهبران فرزانه انقلاب فریاد می‌زنند که اسرائیل نژادپرست است و به حاکمان این رژیم فاسد و وحشی، دیگر اصول و قواعد حاکم بر جوامع بشری رعایت نمی شود.

سردار شریف افزود: بیش از چهار دهه است که این ملت در روز جهانی قدس این حرف ها را فریاد می زند و کلیدواژه همیشگی سخنان رهبر انقلاب اولویت مسئله فلسطین بوده و اکنون پس از 45 سال جهان افکار عمومی افکار عمومی به ماهیت رژیم صهیونیستی و حقانیت آن متقاعد شده است. آنها به چشم انداز امام راحل پی بردند و به رهبری ادامه دادند.

وی خاطرنشان کرد: نامه حکیمانه امام راحل به «گورباچف» هرگز فراموش نمی شود و امروز شاهد نامه حکیمانه رهبر معظم انقلاب به دانش آموزان و معلمان آمریکا بودیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این کشور بر پایه های گذشته بنا شد اما امروز به کشوری با عزت، اقتدار و الهام در دنیا تبدیل شده است.

سردار شریف افزود: بعد از رئیس جمهور و همراهانش، بخش بزرگی از جهان به جمهوری اسلامی به عنوان ملتی مقتدر، قوی و قابل احترام نگاه کردند.

وی تاکید کرد: حضور هیات های عالی رتبه را برای ادای احترام به رهبری انقلاب، ملت عزیز، شهدای سرافراز نباید دست کم گرفت چرا که استکبار 45 سال تلاش کرد ایران را منزوی کند اما امروز منفورترین است. رژیم کره زمین صهیونیست ها و ارباب آنها آمریکا هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: محور مقاومت که محصول انقلاب اسلامی است امروز به محبوب ترین واژه در امت اسلامی تبدیل شده است.

سردار شریف با بیان اینکه سخنان انقلاب اسلامی طوفان القاصی را به وجود آورد، یادآور شد: برخی از دولتمردان معتقد بودند حتی اگر همه کشورها متحد باشند، نمی توانند با رژیم صهیونیستی مقابله کنند، اما این رژیم ضربه سختی را متحمل شد. شیعیان لبنان در جنگ 33 روزه و سپس عملیات طوفان القاصی آنها را درهم کوبید.

وی تاکید کرد: ارزش این عملیات و فروپاشی سلطه صهیونیستی اگر حمایت این رژیم را بدانیم بهتر آشکار می شود چرا که سال ها در ذهن جهانیان ثابت شده بود که اسرائیل قلعه مستحکمی دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بدون شک اگر تدبیر امام راحل مبنی بر نامگذاری روزی به نام روز جهانی قدس و تدابیر رهبری فرزانه انقلاب نبود، مسئله فلسطین به طور کامل مطرح می شد. امروز فراموش شده است، اما امروز بحث مبارزه با صهیونیسم بحث جهانی است.

سردار شریف تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و اربابانش ثابت کردند مردمی متمدن هستند و به اصول حقوق بشر احترام می گذارند اما در هشت ماه گذشته دنیا دید که رژیم غاصب بدون کنترل مدارس، پناهگاه ها، بیمارستان ها و شهرها را بمباران می کند. دفاع بی نظیر برخی از این جنبش های نومیدانه هیچ دستاوردی برای آنها نداشته است.

وی تاکید کرد: صهیونیست ها با کنترل دقیق اجازه افشای تلفات نظامی را ندادند وگرنه افکار عمومی به بزرگی ضربات و خسارات جبران ناپذیری که رزمندگان جهاد و حماس به زیرساخت ها، تجهیزات و مردم این رژیم وارد کردند، پی می بردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه غزه زیرزمینی از غزه در زمین قوی تر است و با استکبار مخالفت کرد. وی گفت: دشمن به دنبال امید در مردم ما و محور مقاومت است اما اتفاقات رخ داده این را نشان می دهد. که ایران رو به جلو حرکت می کند و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.