افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

دست کاندیداها را برای تبلیغات باز بگذارید. خودشان مردم را به شرکت در انتخابات تشویق می کنند.

  • کد خبر : 178148

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دست کاندیداها را برای تبلیغات باز بگذارید، اگرچه این فضای باز برای برگزاری انتخابات با شور و نشاط ملی مهم است، اما فضای مقدس امام رضا(ع) مهمتر است و توجه کنید. فضای انتخاباتی، متخلفان را پیش بینی نکنید. آفتاب نیوز: حجت الاسلام سیداحمد علممولهادی در صد و چهل […]

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دست کاندیداها را برای تبلیغات باز بگذارید، اگرچه این فضای باز برای برگزاری انتخابات با شور و نشاط ملی مهم است، اما فضای مقدس امام رضا(ع) مهمتر است و توجه کنید. فضای انتخاباتی، متخلفان را پیش بینی نکنید.

علم الهادی: دست کاندیداها را برای تبلیغات باز بگذارید.  خودشان مردم را به شرکت در انتخابات تشویق می کنند.

آفتاب نیوز:

حجت الاسلام سیداحمد علممولهادی در صد و چهل و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی با بیان اینکه شور و نشاط انتخاباتی با فعالیت کاندیداها حاصل می شود، گفت: این شور و نشاط انتخاباتی به دست می آید. دست نامزدها را برای تبلیغات باز بگذارید. اگر شوراهای اجرایی و نظارت کمی با دست باز رفتار کنند، خود نامزدها مردم را به حضور در انتخابات تشویق می کنند.

وی افزود: البته اگرچه این فضای باز برای ما مهم است تا انتخابات با شور و نشاط ملی برگزار شود، اما در اینجا فضای مقدس امام رضا(ع) بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، پس به فضای انتخاباتی توجه کنید. تا بستری برای برخی متخلفان فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر لزوم توجه به اصناف با هدف افزایش مشارکت مردمی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: این موضوع بسیار حائز اهمیت است. هنرمندان، ورزشکاران و بازرگانان این توانایی را دارند که خود را توجیه کنند و ما می توانیم از کمک آنها برای برگزاری پرشور انتخابات استفاده کنیم. در حال حاضر کمتر از 50 روز تا انتخابات باقی مانده است و این حوزه باید با مشارکت خود مردم مدیریت شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.