افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

دستیار پزشکی شغل می شود – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 399789
دستیار پزشکی شغل می شود – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفر خاندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجمع عمومی سالانه سازمان نظام پزشکی کشور با بیان اینکه این سازمان خود را بخشی از نظام پزشکی می داند، اظهار داشت: امیدواریم با کمک یکدیگر و نمایندگان مجلس که نقش مهمی را ایفا می کنند، باشیم. ، ما قادر خواهیم […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفر خاندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجمع عمومی سالانه سازمان نظام پزشکی کشور با بیان اینکه این سازمان خود را بخشی از نظام پزشکی می داند، اظهار داشت: امیدواریم با کمک یکدیگر و نمایندگان مجلس که نقش مهمی را ایفا می کنند، باشیم. ، ما قادر خواهیم بود راه حل هایی پیدا کنیم و آنها را حل کنیم.

و افزود: روز گذشته مصوب شد که دستیاری به عنوان شغل اعلام شود و امیدواریم مورد تایید معاونت ها قرار گیرد. این سوال بیست سال است که مطرح شده و بالاخره در حال حل شدن است.

وی همچنین با اشاره به اینکه نسبت سلامت باید بالاتر از میانگین منطقه باشد، گفت: اکنون به حدود 4 درصد رسیده است و حضور دکتر بزیکیان به عنوان رئیس جمهور و دستورات برنامه و بودجه فرصت خوبی برای پیشرفت در این زمینه است. مسائل انتظار جامعه پزشکی و سازمان نظام پزشکی این است که بتوانند بدون نقد تصمیم بگیرند و این سازمان در تصمیم گیری موثر بوده است.

وزیر بهداشت همچنین بیان کرد: تعیین تعرفه ها بخشی از شکست ها دائمی هستند. جهت گیری ها باید اصلاح و جهت دهی شوند. دریافت کنید بیایید با دولت فعلی پیش برویم. حمایت از محرومان و فقرا که نیاز جدی به درمان دارند باید در اولویت قرار گیرد. بیمار نباید بیشتر از رنج بیماری رنج بکشد. در ساختار تعریف شده در طرح 7 باید گسترش شبکه بهداشت و درمان خانواده و ارجاع ساماندهی شود و اگر فردی خارج از این ساختار حرکت کند درست نیست. جامعه پزشکی باید به مردم خدمت کند. اگر کسی به آن نیاز دارد، باید در سیستم ارجاع گنجانده شود و دولت تمام مراحل را انجام خواهد داد.

ظفر خاندی وی در ادامه بیان کرد: سازمان هزینه درمان را محاسبه کرده و این هزینه مبنا است و اگر مسیر ارجاع نباشد اقداماتی انجام شده است. موضوع معیشت و ثبات آن در بین پرسنل پزشکی و بهداشتی باید مورد توجه جدی قرار گیرد. اگر صدایی از هر نقطه ای از کشور بلند شود، بی ثباتی ایجاد می کند. ما باید اولین قدم را به سوی آینده برداریم. حقوق دستیاران افزایش یافته و به زودی پرداخت خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه انتخابات نظام پزشکی باید قوی، پرشور و با سلایق مختلف باشد تا حداکثری جامعه پزشکی در آن شرکت کنند، گفت: موضوع ترکیب شورای عالی بیمه را پیگیری خواهیم کرد. . و پیگیری می کنیم تا لایحه خوبی به مجلس برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.