افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

دستگیری 6 کارگزار فارکس

  • کد خبر : 122175
دستگیری 6 کارگزار فارکس

آفتاب نیوز: سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اعمال اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی فعالان بازار غیرقانونی ارز شدند. این افراد به طور گسترده در خرید و فروش غیرقانونی ارزهای مختلف دست داشتند. وی در توضیح این ماموریت گفت: در ادامه اقدامات فنی […]

آفتاب نیوز:

سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اعمال اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی فعالان بازار غیرقانونی ارز شدند. این افراد به طور گسترده در خرید و فروش غیرقانونی ارزهای مختلف دست داشتند.

وی در توضیح این ماموریت گفت: در ادامه اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، مشخص شد این افراد در دفاتر خود در پاساژی واقع در خیابان جمهوری در دفاتر خود اقدام به صرافی غیرمجاز می کردند. تهران. در این راستا اطلاعات به‌دست‌آمده تأیید و اصلاح شد و صحت گزارش دریافتی مشخص شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه هماهنگی های لازم با مراجع قضایی و اخذ مجوز برای انجام این عملیات انجام شد، گفت: همچنین با توجه به هویت و مخفیگاه متهم، ماموران پلیس 6 فعال ارزی غیرمجاز شناسایی شدند. طی سه عملیات همزمان دستگیر و دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

افشاری با بیان اینکه ماموران به بازرسی از محل مذکور پرداختند، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در بازرسی از دفاتر این افراد که فاقد هرگونه پروانه کسب و یا تابلو بودند، انواع سکه کشف کردند. . شامل 32890 دلار آمریکا، 7000 دلار آمریکا و 214 یورو، 5870 درهم امارات، 8795 پوند انگلیس، 2000 فرانک سوئیس، 8400 کرون دانمارک، 2800 یوان چین، 310 لیر ربع سکه تمام بهار، 310 لیر ترکیه ای رایگان 675 هزار قطعه سکه و 59 واحد پولی به ارزش 40 میلیارد ریال کشف و ضبط شد. همچنین تعداد زیادی مدارک مربوط به فعالیت های ارزی غیرمجازی نیز در این محل کشف و به پرونده متهم پیوست شد.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: در این رابطه برای متهم پرونده تشکیل و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.