افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

دستگیری 3 بانوی میلیونر اهل رمل در مشهد / فقط پول به جیب می زدند + جزئیات

  • کد خبر : 183423
دستگیری 3 بانوی میلیونر اهل رمل در مشهد / فقط پول به جیب می زدند + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد گردانی در مشهد اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به مطالبات و مطالبات شهروندان و در پی گزارش کلاهبرداری سریالی از شهروندان در هسته مرکزی شهر مشهد توسط چند نفر از بانوان رملی موضوع مطرح شد. دستور کار تیمی از افسران پلیس زن. وی افزود: در بررسی مال باختگان مشخص شد […]

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد گردانی در مشهد اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به مطالبات و مطالبات شهروندان و در پی گزارش کلاهبرداری سریالی از شهروندان در هسته مرکزی شهر مشهد توسط چند نفر از بانوان رملی موضوع مطرح شد. دستور کار تیمی از افسران پلیس زن.

وی افزود: در بررسی مال باختگان مشخص شد برخی از زنان سرگردان با پهن کردن حصیر در پیاده روهای خیابان های هسته مرکزی شهر و ادعای گره گشایی به دلایل خانوادگی، زناشویی و اقتصادی قربانیان خود را جذب می کنند. چالش ها و مسائل. ، دعا برای خوشبختی لغو طلسم فال، دعای فال و جذب دختر یا پسر مورد علاقه خود و … مبالغی بین 3 تا 5 میلیون ریال از آنها کلاهبرداری می کنند.

این محیط بان تصریح کرد: در این راستا تیمی از ماموران زن پلیس با بررسی دقیق اظهارات چند تن از سارقین و به دست آوردن مشخصات ظاهری این کلاهبرداران با گشت زنی در هسته مرکزی شهر، در اقدامی کیفری دیگری را شناسایی کردند. . زندانیان و در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از آنها تعدادی ابزار و ادوات کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

وی با اشاره به مجرمانه بودن توهین به مقدسات و دعانویسی از مردم خواست هوشیار بوده و گول این گونه افراد را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشابه سریعا مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.