افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

دستگیری 3 افسر پلیس قلابی که برای یوتیوب فیلم می ساختند! / در آقایان رخ داده است

  • کد خبر : 372041
دستگیری 3 افسر پلیس قلابی که برای یوتیوب فیلم می ساختند! / در آقایان رخ داده است

به گزارش رکنا، اسماعیل باقری افزود: مردم دستگیر شد سه مرد و یک زن پس از سه روز تلاش ماموران انتظامی استان و شهرستان لردگان دستگیر شدند. به گفته وی چهارشنبه گذشته 2 نفر از افراد رسمی آنها نیز دستگیر شدند. باقری با اشاره به ضرب و شتم یکی از اهالی روستای لردگان و انتشار […]

به گزارش رکنا، اسماعیل باقری افزود: مردم دستگیر شد سه مرد و یک زن پس از سه روز تلاش ماموران انتظامی استان و شهرستان لردگان دستگیر شدند.

به گفته وی چهارشنبه گذشته 2 نفر از افراد رسمی آنها نیز دستگیر شدند.

باقری با اشاره به ضرب و شتم یکی از اهالی روستای لردگان و انتشار فیلم وی در فضای مجازی، افزود: این افراد که کاربر یوتیوب در شهر سردشت شهرستان لردگان هستند و با تولید فیلم های جعلی اقدام به خرابکاری می کنند. زندگی مردم این شهر نمایانگر سیاه نمایی بودند و توسط عوامل قضایی و انتظامی شناسایی شدند.

لردگان دادستان و انقلاب افزود: ساخت فیلم در قالب ماه های اخیر یوتیوب در شهر سردشت از توابع شهرستان لردگان افزایش یافته و چند نفر با راه اندازی کانال یوتیوب از وضعیت زندگی عشایری مردم فیلم می گیرند تا حس کنجکاوی را در مردم برانگیخته و مخاطب را جذب کنند.

500 سالن فیلم ساخته شده توسط یوتیوب در شهرستان سردشت تخریب شد

دادستان انقلاب شهرستان لردگان از توسعه و استقرار سینماهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در یک ماه گذشته 500 سالن سینما برای تولید فیلم های یوتیوب با دستور مقام قضایی در این شهرستان تخریب شده است. .

به گفته وی، از این افراد نیز دوربین های پیشرفته ضد لرزش کشف و ضبط و دوربین ها به وزارت فرهنگ و ارشاد تحویل داده شد.

باقری تصریح کرد: این افراد با ساخت فیلم های مختلف و بارگذاری در یوتیوب مخاطب جذب می کنند و به ازای هر مخاطب جذب شده و به ازای هر تماشای فیلم چهار دلار به حساب آنها واریز می شود.

وی افزود: بین 2 تا 10 میلیارد ریال به حساب برخی از این فیلمسازان و کارگردانان غیرمجاز واریز شده است.

دادستان و انقلاب شهرستان لردگان پرونده تجاوز چندگانه تشکیل داد. وی از این افراد گزارش و آنها را محکوم کرد و گفت: محکومان به پرداخت جزای نقدی و ضبط تجهیزات فیلم محکوم شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.