افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

دستگیری 2 مرد 100 میلیاردی با شگرد ویژه در اصفهان + جزئیات

  • کد خبر : 256701
دستگیری 2 مرد 100 میلیاردی با شگرد ویژه در اصفهان + جزئیات

به گزارش رکنا، سردار محمدرضا هاشمی فر در این خصوص اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب خود در حالی که کارت بانکی خود را به همراه داشت، با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی ویژه در دستور کار قرار گرفت. . از افسران پلیس آگاهی او به […]

به گزارش رکنا، سردار محمدرضا هاشمی فر در این خصوص اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب خود در حالی که کارت بانکی خود را به همراه داشت، با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی ویژه در دستور کار قرار گرفت. . از افسران پلیس آگاهی او به فرماندهی شهربانی کاشان منصوب شد.

وی گفت: در تحقیقات دقیق و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد که کارت بانکی مالباخته به روش اسکیمر کپی شده و به صورت غیرقانونی خریداری و در یک طلافروشی مورد استفاده قرار گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به شناسایی بهره بردار این واحد تجاری در کوتاه ترین زمان ممکن، تصریح کرد: در بررسی های هوشمند و فنی مشخص شد 2 متهم به دلیل حضور در این طلافروشی و استفاده از یک کارت بانکی جعلی و کپی شده، طلا خریدند و به سرعت فرار کردند.

وی افزود: در نهایت با اقدامات گسترده تخصصی پلیسی و میدانی، 2 متهم در یکی از بازارهای سطح شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات کاملا هماهنگ و منسجم دستگیر شدند.

سردار هاشمی فر خاطرنشان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد این افراد به عنوان فروشنده در شهرهای مختلف حضور دارند و پس از کپی کارت بانکی مشتریان خود از طریق اسکیمر به شهرهای دیگر رفته و از کارت های بانکی کپی شده و جعلی استفاده می کنند. خريد كردن.

وی خاطرنشان کرد: متهمان تاکنون 100 پرونده تشکیل داده اند. کلاهبرداری با این روش به مبلغ 100 میلیارد ریال اعتراف کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.