افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

دستگیری 2 قاتل فراری در سنندج و مریوان/ 2 صحنه خونین آغاز شد

  • کد خبر : 288096
دستگیری 2 قاتل فراری در سنندج و مریوان/ 2 صحنه خونین آغاز شد

به گزارش رکنا، سرهنگ فرامرز شکری در کردستان گرفتن 2 قاتل فراری در سنندج و مریوان خبر دادند و اظهار داشتند: ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات مخفیگاه این دو متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: هفته گذشته در […]

به گزارش رکنا، سرهنگ فرامرز شکری در کردستان گرفتن 2 قاتل فراری در سنندج و مریوان خبر دادند و اظهار داشتند: ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات مخفیگاه این دو متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: هفته گذشته در درگیری دو کشاورز در روستای ناران شهرستان سنندج یکی از آنها با اسلحه شکاری به دیگری شلیک کرد. آدم کشی و همچنین پسر مقتول را مجروح کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان افزود: بر اساس تحقیقات اولیه و اعتراف صریح قاتل، درگیری بر سر زمان استفاده از آب برای آبیاری زمین های کشاورزی بوده است! همکارانم بلافاصله پس از اطلاع از این قتل، در مدت کوتاهی در محل و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و با اقدامات تخصصی اطلاعاتی و پلیسی، قاتل را در مخفیگاه دستگیر کردند.

وی با ابراز تأسف از اینکه مقتول 67 ساله است، خاطرنشان کرد: قاتل توسط ماموران بازداشت و یک قبضه سلاح شکاری که در این قتل استفاده شده بود نیز در مخفیگاه وی کشف شد.

شاکری تصریح کرد: قاتل پس از دستگیری در تحقیقات پلیسی مرتکب جنایت شد تیراندازی کردن آنها به قتل اعتراف کردند و با پایان یافتن پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی در تشریح جزئیات قتل مریوان نیز توضیح داد: در درگیری دو جوان یکی از آنها جان خود را از دست داد و قاتل در یک عملیات مخفی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان به شهروندان یادآور شد: خونسردی خود را حفظ کرده و هرگونه مشکل را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=288096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.