افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

دستگیری مردی که دختر 13 ماهه اش را دزدیده بود

  • کد خبر : 139447
دستگیری مردی که دختر 13 ماهه اش را دزدیده بود

کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چند روز پیش زن جوانی در حالت ترس به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و به کارآگاهان اعلام کرد که از خود جدا شده است. چند ماه از شوهرش گذشت و دادگاه به دلیل مشکلات روحی و روانی، حضانت دختر 13 ماهه […]

کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چند روز پیش زن جوانی در حالت ترس به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و به کارآگاهان اعلام کرد که از خود جدا شده است. چند ماه از شوهرش گذشت و دادگاه به دلیل مشکلات روحی و روانی، حضانت دختر 13 ماهه اش را به او واگذار کرد. اما شوهر سابق این زن ناگهان دختر 13 ماهه او را از خانه دزدید و متواری شد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شده و با استفاده از روش های نوین کشف جرم متوجه شدند که متهم با برنامه ریزی قبلی مرتکب جرم شده و چند روزی است که به محل کار خود مراجعه نکرده است. در مرحله بعدی کارآگاهان متوجه شدند که متهم پس از ربودن دختر 13 ماهه اش به ورامین آمده و در خانه ای زندگی می کند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه با این سرنخ متهم در یک مرحله دستگیر شد، گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات با مقام قضایی هماهنگ و مجوزهای لازم را برای انجام عملیات اخذ کردند. وی بلافاصله به ورامین رفت و در عملیاتی متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کرد.

ولی پور گودرزی ادامه داد: دختر 13 ماهه نیز در آن منزل حضور داشت و ماموران نوزاد را به مادرش تحویل دادند.

وی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی، موضوع تحقیقات قرار گرفت و در بازجویی های اولیه با همکاری برادرش به جرم خود اعتراف کرد. در همین راستا برادر این فرد نیز دستگیر شد. در ادامه برای متهمان بازداشت شده پرونده تشکیل و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شدند.

۴۷۴۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.