افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

دستگیری مردی که به بهانه ازدواج از یک زن جوان بی توجهی کرده بود

  • کد خبر : 374556
دستگیری مردی که به بهانه ازدواج از یک زن جوان بی توجهی کرده بود

آفتاب نیوز: سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواخر سال جاری زن جوانی با مراجعه به اداره چهارم پلیس آگاهی به کارآگاهان اعلام کرد که دخترش به بهانه خرید در میدان میوه تره بار از خانه خارج شده است. اما او برنگشت و تلفن همراهش خاموش بود. لطفا کمک کنید. و […]

آفتاب نیوز:

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواخر سال جاری زن جوانی با مراجعه به اداره چهارم پلیس آگاهی به کارآگاهان اعلام کرد که دخترش به بهانه خرید در میدان میوه تره بار از خانه خارج شده است. اما او برنگشت و تلفن همراهش خاموش بود. لطفا کمک کنید.

و افزود: با ارائه پرونده به دایره چهارم پلیس آگاهی (مفقودی ویژه)، تیمی از کارآگاهان به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از روش های نوین کشف جرم متوجه عدم مراجعه زن جوان به میدان شدند. از بار مهتر .

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان ابتدا با اقدامات اطلاعاتی و کنترل دوربین های مداربسته اطراف منزل یک فرد فقدانی را کشف کردند. دختر گمشده توسط مرد جوانی که قصد ازدواج داشت مورد بی توجهی قرار گرفت و از خانه فرار کرد و همین کافی بود. تا کارآگاهان از روش هایی برای شناسایی علمی مقصد فرار خود در جنوب تهران استفاده کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در مرحله بعدی کارآگاهان طی عملیاتی منسجم موفق شدند با هماهنگی لازم با مقام قضایی متهم را دستگیر و زن جوان را نیز کشف کنند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر فریب دادن زن جوان به قصد ازدواج از منزل و اقدام به فرار از منزل با ابراز ندامت اعتراف کرد.

سردار گدرزی خاطرنشان کرد: با صدور دستور قضایی از سوی مقام قضایی، دختر فقدانی به آغوش گرم خانواده اش بازگردانده شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.