افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

دستگیری مردی که بازیگر زن را تهدید کرد!

  • کد خبر : 346531
دستگیری مردی که بازیگر زن را تهدید کرد!

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری عامل تهدید بازیگر زن در فضای مجازی خبر داد. به گزارش صبح امروز، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که یک بازیگر زن را در فضای مجازی تهدید می کرد، خبر داد. سرهنگ داود معظمی گودرزی درباره جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یکی از بازیگران […]







رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری عامل تهدید بازیگر زن در فضای مجازی خبر داد.



به گزارش صبح امروز، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که یک بازیگر زن را در فضای مجازی تهدید می کرد، خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی درباره جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یکی از بازیگران زن سرشناس کشورمان با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد فردی در شبکه های اجتماعی مطالب توهین آمیزی علیه وی منتشر کرده و تهدید به انتشار فیلم خصوصی وی کرده است. عکس هایی که او ساخته است

وی افزود: بنابراین پرونده جدیدی در پلیس فتا تشکیل و در بررسی ها مشخص شد که این فرد با ایجاد صفحه جعلی با مشخصات این بازیگر به وی پیام داده است که با اقدام پلیس، پس از هماهنگی، هویت کامل این فرد مشخص می شود. به گفته مقامات قضایی این فرد در عملیات ضربتی در شمال تهران دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

معظمی گودرزی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که این مظنون بارها برای سایر بازیگران مشکل ایجاد کرده است و این اولین بار نیست.

وی خاطرنشان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه جرم بودند. وی افزود: متهم پس از مواجهه با مدارک و مدارک دیجیتالی جمع آوری شده توسط پلیس فتا به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را زورگیری عنوان کرد. در ادامه پرونده برای این فرد آغاز و متهم برای ادامه سیر مراحل کیفری به دادسرا معرفی شد.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=346531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.