افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

دستگیری قاتلان خواننده مشهور رپ / به ضرب گلوله کشته شد

  • کد خبر : 218802
دستگیری قاتلان خواننده مشهور رپ / به ضرب گلوله کشته شد

به گزارش رکنا، در 10 فوریه 2023 زمانی که کایرنان جرد فوربس معروف به “آکا” چاک دهنده معروف آنها که اصالتاً اهل آفریقای جنوبی بودند، به همراه دوستش تبلو، رستورانی را در شهر بندری دوربان ترک کردند. افراد ناشناس به او شلیک کردند آدم کشی اعلام وصول. آکا علاوه بر خواننده بودن، تهیه کننده و […]

به گزارش رکنا، در 10 فوریه 2023 زمانی که کایرنان جرد فوربس معروف به “آکا” چاک دهنده معروف آنها که اصالتاً اهل آفریقای جنوبی بودند، به همراه دوستش تبلو، رستورانی را در شهر بندری دوربان ترک کردند. افراد ناشناس به او شلیک کردند آدم کشی اعلام وصول.

آکا علاوه بر خواننده بودن، تهیه کننده و تاجر معروفی بود که در کیپ تاون به دنیا آمد و در ژوهانسبورگ بزرگ شد. این خواننده مشهور در سال 2011 یک تک آهنگ منتشر کرد که بسیار محبوب شد و به سرعت به یکی از موفق ترین هنرمندان آفریقای جنوبی تبدیل شد. او به موفقیت های چشمگیری دست یافت و جوایز متعددی را برای فعالیت هایش در صحنه موسیقی کسب کرد.

با توجه به حساسیت قتل آکا و فشار هواداران و جامعه موسیقی بر پلیس آفریقای جنوبی، تحقیقات گسترده ای برای شناسایی و دستگیری قاتلان انجام شد.

هواداران آکا مرگ او را پایان دوران طلایی موسیقی آفریقای جنوبی خواندند و پلیس را تحت فشار قرار دادند.

پلیس طی تحقیقات گسترده هویت قاتلان را شناسایی کرد اما متوجه شد که این افراد از کشور متواری شده اند.

به این ترتیب تحقیقات خود را در خارج از مرزهای آفریقای جنوبی ادامه داد. سرانجام کارآگاهان پلیس جنایی به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد مظنونان به کشور کوچک «اسواتینی» فرار کرده اند.

از این رو پلیس آفریقای جنوبی با همکاری پلیس اینترپل موفق به شناسایی مخفیگاه آنها شد و شنبه گذشته آنها را در مخفیگاهشان در اسواتینی دستگیر کرد.

به گفته بهکی سل، رئیس پلیس آفریقای جنوا، این قتل یک قتل برنامه ریزی شده بود که هنوز انگیزه آن در دست بررسی است.

اعضای باند 6 نفره ای که در قتل خواننده رپ آفریقای جنوبی نقش داشتند شامل رهبر گروه، دو تیرانداز و 3 نفر مسئول سازماندهی سلاح گرم و وسایل نقلیه هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.