افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

دستگیری فروشنده سکه تقلبی در تبریز

  • کد خبر : 179550
دستگیری فروشنده سکه تقلبی در تبریز

آفتاب نیوز: سرهنگ یداله جهان آرا با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تولید و جعل سکه طلای تقلبی در تبریز، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری 12 عباسی قرار گرفت. وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران با تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی متهم را بازداشت و به مقر […]

آفتاب نیوز:

سرهنگ یداله جهان آرا با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تولید و جعل سکه طلای تقلبی در تبریز، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری 12 عباسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران با تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی متهم را بازداشت و به مقر انتظامی اعزام کردند.

سرهنگ جهان آرا بیان کرد: متهم در بازجویی های مقدماتی به جرم خود اعتراف کرد و از مخفیگاهش 25 قطعه سکه طلای جعلی کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان معرفی و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

فرمانده انتظامی تبریز ضمن هشدار به کلاهبرداران و سودجویان مبنی بر اینکه اقدامات مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نمی ماند، به شهروندان توصیه کرد فریب کلاهبرداران را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس آگاهی پلیس 110 اطلاع دهند.

سارق مسلح فراری در هریس دستگیر شد

کلانتری شهرستان هریس از دستگیری سارق مسلح فراری که باعث جراحات وارده شده و در این سرقت ناکام مانده بود، خبر داد.

سرهنگ غلامحسین زاهد در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام و تیراندازی که منجر به مجروح شدن صاحب منزل شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی متهم آغاز کردند و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم به یکی از استان های همجوار محل سکونت خود متواری شده است.

وی گفت: در نهایت تیم رسیدگی کننده به پرونده با انجام تحقیقات و اقدامات ویژه اطلاعاتی متهم فراری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ زاهد گفت: متهم به انگیزه خود به قصد سرقت و تیراندازی به صاحب خانه دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم اجازه برخی قانون شکنان و حاکمیت را نخواهد داد. متخلفان با رفتارهای خود باعث از بین بردن امنیت و برهم زدن آسایش شهروندان می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.