افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

دستگیری سوداگر مرگ با 130 کیلوگرم شیشه در شرق تهران

  • کد خبر : 120418
دستگیری سوداگر مرگ با 130 کیلوگرم شیشه در شرق تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی با 130 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در شرق تهران خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ […]

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی با 130 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات گسترده پلیسی، یکی از افراد حرفه ای را شناسایی کردند. قاچاقچیان مواد مخدر که یکی از عوامل اصلی تهیه و قاچاق محموله های مواد مخدر و روانگردان کشف شده در پایتخت هستند وارد عمل شدند. در ادامه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه این فرد در شرق تهران شناسایی شد.

ادامه داد: با رصد لحظه به لحظه فعالیت متهم، به ماموران تایید شد که موضوع در حال تهیه مقادیر قابل توجهی مواد روانگردان از مرزهای شرقی کشور است و قصد دارد به صورت گسترده در تهران توزیع کند. در این راستا بلافاصله هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای فعالیت دریافت شد. ماموران با رعایت تمامی مقررات قانونی و حقوق شهروندی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش در شرق تهران دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ همچنین به بازرسی از مخفیگاه متهم اشاره کرد و گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این سوداگر مرگ، 130 کیلو شیشه مواد روانگردان را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

باباپور با اشاره به انتقال متهم به مقر پلیس و بازجویی گفت: این فرد در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد. متعاقباً به همراه پرونده جهت ادامه سیر مراحل کیفری به دادسرا ارسال شد. تحقیقات ماموران در این زمینه همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه شیشه مخدر صنعتی اثرات مخرب بسیاری بر جسم و روان مصرف کنندگان دارد، گفت: شیشه یکی از خطرناک ترین و اعتیادآورترین مواد مخدر است. این ماده علاوه بر اعتیاد و مشکلات مربوط به آن، به دلیل ساختار صنعتی خود می تواند مصرف کنندگان خود را به فردی خطرناک با اثرات توهم زا تبدیل کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.