افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

دستگیری سه شکارچی قوچ ارمنی در زنجان

  • کد خبر : 220552

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: سه متخلف ارمنی شکار گوسفند در منطقه حفاظت شده انگوران دستگیر و تحویل مراجع قضایی شهرستان ماهنشان شدند. به گزارش بهشت ​​تهران؛ محمدرضا یافدیان وی روز یکشنبه افزود: به گفته مطلعان موثق محلی، 20 اسفندماه امسال، سه شرور با سوء استفاده از زمان انتخابات و فضای خالی یگان […]

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: سه متخلف ارمنی شکار گوسفند در منطقه حفاظت شده انگوران دستگیر و تحویل مراجع قضایی شهرستان ماهنشان شدند.

دستگیری سه شکارچی قوچ ارمنی در زنجان

به گزارش بهشت ​​تهران؛ محمدرضا یافدیان وی روز یکشنبه افزود: به گفته مطلعان موثق محلی، 20 اسفندماه امسال، سه شرور با سوء استفاده از زمان انتخابات و فضای خالی یگان حفاظت محیط زیست اقدام به شکار گوسفندان ارمنی در منطقه حفاظت شده انگوران کردند و ترک کردند.

وی افزود: در پی این موضوع با پیگیری کامل مسئولان اجرایی یگان حفاظت محیط زیست و با دریافت مجوز از مقام قضایی شهرستان ماهنشان برای ورود به منزل این شکارچیان، سه تبهکار بومی و غیر بومی که رها کردند. گوشت قوچ کتک زن ارمنی به فاضلاب، آنها مراکز بهداشتی را تخلیه و بازداشت کردند.

این مسئول تصریح کرد: در بازرسی تخصصی از منزل این شکارچیان ادوات و ادوات جنایی از قبیل یک قبضه سلاح جنگی 270 شامل دوربین پیشرفته تعبیه شده در سلاح، 15 کیلوگرم گوشت گوسفند وحشی، 12 فشنگ جنگی، یک تیغه کشف شد. زحل فلزی و سه تیغه چاقو کشف و تشکیل جلسه داد.

مدیرکل محیط زیست استان زنجان به متخلفان هشدار داد و خاطرنشان کرد: هرگز مرتکب تخلف نشوند زیرا محیط بانان و طبیعت گردان به صورت 24 ساعته در منطقه حضور دارند.

وی در پایان یادآور شد: این اداره کل با متخلفان برخورد و جهت رسیدگی به مراجع قضایی معرفی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.