افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

دستگیری سارقان میلیاردی در پلیس اصفهان / شبیخون زد

  • کد خبر : 28294
دستگیری سارقان میلیاردی در پلیس اصفهان / شبیخون زد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار محمدرضا هاشمی فر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در جنوب شهر اصفهان و گزارش مال باخت به پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این اداره قرار گرفت.دستگاه ضد سرقت. فرماندهی انتظامی استان اصفهان وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل وقوع سرقت […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار محمدرضا هاشمی فر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در جنوب شهر اصفهان و گزارش مال باخت به پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این اداره قرار گرفت.دستگاه ضد سرقت. فرماندهی انتظامی استان اصفهان

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل وقوع سرقت ها و انجام یکسری اقدامات علمی و تخصصی، در نهایت به سرنخ هایی از باند 3 نفره سارقان سابقه دار و در حال حرکت که در این سرقت ها دست داشتند، دست یافتند و آنها را شناسایی کردند. شناخته شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با شناسایی متهمان، کارآگاهان به صورت هوشمندانه آنها را زیر نظر گرفتند و در نهایت طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مراجع قضایی در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شدند. .

سردار هاشمی فر با بیان اینکه متهم در تحقیقات به 15 فقره سرقت منزل اعتراف کرد، تصریح کرد: اموال سرقت شده توسط متهم شامل طلاجات است. واحد پول ارز، تجهیزات صوتی و تصویری، فرش، کارد و چنگال و تلفن همراه و ارزش این اموال بر اساس ارزیابی کارشناسان مربوطه بیش از 50 میلیارد ریال است.

این پلیس با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی کالاهای مسروقه و تحویل آن به مالباختگان، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان پس از اعتراف به جرم خود تحویل مقامات قضایی شدند.

بهمن راعی / اصفهان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.