افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

دستگیری حرفه ای فیشینگ در کرج

  • کد خبر : 254914
دستگیری حرفه ای فیشینگ در کرج

آفتاب نیوز: سرهنگ “محمد نادربیگی” روز یکشنبه اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا استان البرز با روش های نوین رسیدگی به جرایم سایبری و فنی و پلیسی از فعالیت یک حساب کاربری تلگرام در زمینه فیشینگ مطلع شدند. وی افزود: پس از انجام اقدامات لازم مخفیگاه متهم در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و با هماهنگی قضائی […]

آفتاب نیوز:

سرهنگ “محمد نادربیگی” روز یکشنبه اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا استان البرز با روش های نوین رسیدگی به جرایم سایبری و فنی و پلیسی از فعالیت یک حساب کاربری تلگرام در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات لازم مخفیگاه متهم در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

نادربیگی گفت: در بازرسی از تجهیزات الکترونیکی متهم که از طریق آن پیامک های جعلی ابلاغ قضایی ارسال می کرد، مشخصات بانکی بیش از 400 کاربر شناسایی شد که از این تعداد تاکنون 18 نفر شناسایی شدند.

وی افزود: کارشناسان ارزش کلاهبرداری این متهم را بیش از 2 میلیارد ریال برآورد کردند.

اجرای طرح مبارزه با اختلاس کنندگان گوشی های مسروقه در البرز

رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح مبارزه با خریداران گوشی های مسروقه در استان البرز خبر داد و گفت: در این زمینه از 228 مرکز فروش گوشی تلفن همراه بازدید و 206 دستگاه گوشی تلفن همراه مشکوک به سرقت کشف شد.

سرهنگ “حکمت الله شجاعی” گفت: یکی از دلایل افزایش سرقت، سهولت در فروش اجناس مسروقه توسط سارقان است و این افراد با اطمینان از اینکه به راحتی می توانند اجناس مسروقه را بفروشند، اصرار به ارتکاب جرایم متعدد و مکرر دارند. .

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر ادارات کلانتری طی 48 ساعت از 228 واحد فروش تلفن همراه بازدید کردند که در نتیجه 17 فقره اخطار پلمب صادر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در این طرح 206 دستگاه گوشی تلفن همراه مشکوک به سرقت کشف و سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش پلیس البرز، شجاعی خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح 636 قطعه لوازم جانبی موبایل مشکوک به سرقت شناسایی و جمع آوری شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.